همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

ویژه برنامه‌های زنگِ انقلاب در مدارس برگزار می‌شود

«محمد جواد حیدری‌پور» مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگسرای ملل از برگزاری ویژه برنامه زنگِ انقلاب در مدارس منطقه یک تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ - 04February 2020

زنگِ انقلاب در مدارس منطقه یکبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمدجواد حیدری‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه یک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های متنوعی با شعار #من_سلیمانی_ام در فرهنگسرای ملل، فرهنگسرای امام (ره)، خانه موزه شهید آداک، کتابخانه امیرکبیر و کتابخانه دارآباد برگزار خواهد شد.

رییس فرهنگسرای ملل گفت: ویژه برنامه زنگ انقلاب به منظور آشنایی نوجوانان با وقایع و اتفاقات انقلاب ۱۳۵۷ در مدارس منطقه یک برگزار خواهد شد. در این برنامه نویسندگان کتاب‌های انقلابی با دانش آموزان در مدارس دیدار خواهند کرد و کتاب‌هایشان را به دانش آموزان معرفی می‌کنند و کتاب‌ها توسط دانش‌آموزان بحث و بررسی می‌شود.

وی افزود: باشگاه نوجوان +، مدرسه انقلاب (نمایشگاه دانش آموزی)، سرود پیروزی (مسابقه سرود انقلابی)، مهرآیین (تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب) در ایام مبارک فجر برگزار خواهد شد.

همچنین مدیر فرهنگی هنری منطقه یک از شهروندان دعوت کرد که در اردو‌های یکروزه تهرانگردی و بازدید از خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حسینیه جماران و بیت امام (ره) شرکت کنند.

حیدری پور اضافه کرد: ایستگاه آموزش خوشنویسی خط لاتین در ایام دهه فجر در فرهنگسرای روح ا... واقع در حرم مطهر امام خمینی (ره) از ۱۵ بهمن دایر است و شهروندان می‌توانند در ورک‌شاپ آموزشی خط لاتین شرکت کنند.

خاطر نشان می‌شود؛ انقلاب پلاک ۱۴ (آموزش مفاهیم دینی، انقلابی به صورت قصه خوانی، شعر) در مدارس، پویش بزرگ کتابخوانی، در امتداد بیداری (نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی) از برنامه‌های مناسبتی این ایام است.

در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر برنامه جهان گفت‌وگو (گفت‌وگو درباره کتاب سه دیدار) نوشته نادر ابراهیمی و بر اساس زندگی امام خمینی (ره) با حضور منتقدین ۲۰ بهمن در فرهنگسرای امام (ره) برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر از برنامه‌ها می‌توانند به نشانی قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه کنند و یا به نشانی اینترنتی www.melal.farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار