روایت مبلغ آرژانتینی از زندگی در ایران / به بیش از ۵۰ کشور سفر کرده‌ام اما هیچ کجا مثل ایران اسلامی نیست

مبلغ آرژانتینی گفت: از سال ۱۳۷۶ در ایران اسلامی زندگی می‌کنم که این کشور را بهشت می‌دانم و بهشت را در ایران و به ویژه در قم می‌بینم، به ۵۰ کشور سفر کردم و در بهترین کشور‌ها بزرگ شده‌ام، ولی هیچ کجا مثل ایران اسلامی نیست.
کد خبر: ۳۸۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ - 04February 2020

روایت مبلغ آرژانتینی از زندگی در ایران / به بیش از ۵۰ کشور سفر کرده‌ام اما هیچ کجا مثل ایران اسلامی نیستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،  «سهیل اسعد» مبلغ آرژانتینی در ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که شامگاه دوشنبه در مسجد چهارمردان برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی خلقت این است که انسان در سایه حق به خلیفةالله تبدیل شود و این درگرو تشکیل یک حکومت دین محور و با عدالت است که این دو موضوع از زمان خلقت حضرت آدم تا کنون با یکدیگر مرتبط بوده است.

وی با اشاره به دوران قبل از اسلام افزود: جبهه باطل به مرحله‌ای رسیده بود که دنیا را فرا گرفته بود و خداوند متعال پیامبر (ص) را فرستاد تا جبهه حق رونق پیدا کند و از صدر اسلام تاکنون جبهه ما جبهه رونق حق است.
مبلغ آرژانتینی تصریح کرد: بعثت پیامبر (ص) مرحله‌ای بود که جبهه حق جهت گیری شود و سمت و سوی خود را پیدا کند و آغاز ولایت ائمه (ع) رکن اصلی رسیدن به این هدف است.

سهیل اسعد در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع ولایت در رسیدن به هدف جبهه حق گفت: دشمنان همواره از آغاز ولایت تاکنون در تلاش بوده اند تا با ترفند‌های مختلف ولایت ائمه (ع) را سلب کنند و بر جوامع سلطه پیدا کند.

استاد دانشگاه بیان کرد: امروز مسیر جبهه حق با مجاهدت‌های امام خمینی رحمة الله علیه و پیروزی انقلاب اسلامی به آخرین مرحله خود رسیده است، امتداد انقلاب نظام اسلامی تنها راه نجات بشریت خواهد بود که دشمن در صدد از بین بردن این آرمان هاست.

مبلغ آرژانتینی با اشاره به هراس دشمن از اتحاد منطقه ادامه داد: امروز دشمنان فقط از انقلاب اسلامی نمی‌هراسند بلکه از گستردگی جبهه حق رعب و وحشت دارند که ترور سردار شهید سلیمانی گواه این موضوع است.

وی با اشاره به اخلاص مجاهدین مقاومت و رزمندگان اسلام افزود: مجاهدین ما همواره از بزرگمردان تاریخ همچون سیدالشهدا (ع) و امام خمینی (ره) الگو برداشتند و با هدف معنوی و برای رسیدن به لقا الله به میدان جهاد می‌روند که این موهبت الهی است و در رژیم‌های متخاصم و مستکبر دشمنان ما وجود ندارد.

سهیل اسعد تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی بسیار گسترده و باشکوه شده است و پیروزی از آن ماست، زیرا که دشمن دیگر نمی‌داند باید چه راهی را پیش ببرد.

وی عنوان کرد: روز شهادت شهید سلیمانی در آرژانتین بودم و قرار بود به شیلی بروم که در این کشور اغتشاشات بود و روز دوم که در شیلی بودم گفتند مسئول این اغتشاشات شهید سلیمانی است، جبهه کفر آن قدر می‌ترسد که هر غلطی در جهان مشاهده کنند به سردار سلیمانی ربط می‌دهند.

ایران اسلامی در منطقه از قدرت و ابهت زیادی برخوردار است

استاد دانشگاه افزود: ایران اسلامی آن قدر قوی شده که در منطقه و جهان تعیین کننده است، همان گونه که در قرآن و احادیث آمده پیروزی از آن ماست و در نهایت به ظهور امام زمان (عج) می‌رسد.

سهیل اسعد بیان کرد: بزرگ‌ترین مجمع یهودیان پس از اسرائیل در آرژانتین است که از نخست تلاش می‌کردند در آرژانتین حضور فعالی داشته باشند واهداف خود را دنبال می‌کنند.

بیش از ۵۰ کشور سفر کردم و هیچ کجا مثل ایران اسلامی نیست/ بهشت را در ایران و قم می‌بینم

مبلغ آرژانتینی بیان کرد: از سال ۱۳۷۶ در ایران اسلامی زندگی می‌کنم که این کشور را بهشت می‌دانم و بهشت را در ایران و به خصوص در قم می‌بینم، به ۵۰ کشور سفر کردم و در بهترین کشور‌ها بزرگ شده‌ام، ولی خبری نیست، انسان باید حقایق را مشاهده کند و نباید فریب زرق و برق وظاهر را بخورد بلکه اصل باطن است.

وی عنوان کرد: معارف اهل بیت (ع) و نور امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (ع) در کشور ایران اسلامی وجود دارد که موضوع بسیار مهمی است، ولایت فقیه و ارزش‌های علوی وحسینی در ایران وجود دارد و هیچ جای دیگر نیز اثری از آن نیست.

استاد دانشگاه گفت: ایران اسلامی مملکت امام زمان (عج) است و باید پرچم را به حضرت، ولی عصر (عج) بدهیم، عاشورا و فاطمیه، بصیرت و شجاعت و قدرت ملت ایران مثال زدنی است و من ایران را بهشت می‌دانم.

اسرائیل پرژه غربی است و تاریخ و تمدنی ندارد

سهیل اسعد ادامه داد: اسرائیل یک پروژه غربی است که با فرهنگ غرب ساخته شده و تاریخ و تمدنی ندارند و هیچ چیزی ندارند و انسان باید چیزی زمان بگذارد که غنی باشد، دشمن شناسی موضوع بسیار مهمی است و باید این موضوع را بدانیم چه اقداماتی برای مقابله با دشمن انجام دهیم.

مبلغ آرژانتینی با بیان اینکه باید خباثت رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داده و با آگاهی و بصیرت مراقب باشیم در مسیر حق قدم برداریم، خاطرنشان کرد: ۹۹ درصد رسانه‌های جهان دست صهیونیسم است و امکانات ما برای رساندن سخن حق و سیره اهل بیت (ع) محدود است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار