حناچی مطرح کرد؛

«اعتماد به نفس» بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

شهردار تهران گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس اعتماد به نفس است که باعث شده است، بتوانیم مشکلاتمان را خودمان حل کنیم.
کد خبر: ۳۸۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 04February 2020

اعتماد به نفس بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیروز حناچی» شهردار تهران در مراسم «همرزم با شقایق» ویژه رزمندگان شاغل در شهرداری تهران که امروز (سه‌شنبه) در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: عدد ۴۰ در ادبیات و فرهنگ ما دوره بلوغ و بالندگی است و ان‌شاءالله با برداشتن گام دوم انقلاب، بسیاری از نقص‌هایی که در کشور وجود دارد، برطرف شود.

وی ادامه داد: حضور بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شجاعت، خلوص و استمرار بر حقانیت و مبارزه ایشان باعث شد که این انقلاب به پیروزی برسد.

شهردار تهران با بیان اینکه کسانی که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند، سختی‌های آن را به جان خریدند تا عاقبت بخیر شوند، افزود: امروز باید قدر کسانی را که برای انقلاب سیلی خوردند و سختی‌ها را تحمل کردند، بدانیم.

حناچی با اشاره به کلیدواژه «وحدت کلمه» گفت: تا زمانی که وحدت باشد، انقلاب اسلامی تداوم خواهد داشت و باید امروز تمام تلاش ما ایجاد وحدت در همه حوزه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه یکی از شعار‌های انقلاب ما استقلال و آزادی بوده است، گفت: امروز متأسفانه قدر استقلال در رای خود را نمی‌دانیم.

شهردار تهران عنوان کرد: یکی از دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس اعتماد به نفس است که باعث شده است بتوانیم مشکلاتمان را خودمان حل کنیم.

حناچی با بیان اینکه در دفاع مقدس، دیگر کشورها به ایران کمک نمی‌کردند، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ با تمام تنگنا‌هایی که وجود داشت، توانستیم پل خیبر را بسازیم و تمامی قطعات آن را در کشور ساختیم.

وی با بیان اینکه حفظ تمامی ارکانی که نظام بر اساس آن شکل گرفته است، برعهده ما است، گفت: امروز اگر بخواهیم عاقبت بخیر شویم، باید با نظام در ارتباط باشیم.

شهردار تهران در پایان با گرامی‌داشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: سردار سلیمانی با اخلاص و عشق به اهل بیت (ع) دنیا را تکان داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها