عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

سازمان ملل حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه خلاف قوانین بین‌المللی و کنوانسیون‌های سازمان ملل متحد است.
کد خبر: ۳۸۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ - 04February 2020

سازمان ملل حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس،  «مسعود گودرزی» در گفت‎وگویی، با اشاره به حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اظهار داشت: متاسفانه اقدامات خصمانه و غیرانسانی صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین طی سالیان طولانی ادامه داشته است.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مناطق مختلف غزه همواره مورد هدف آتش سنگین توپخانه‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد که این مهم خلاف حقوق بشر و قوانین بین المللی است، عنوان کرد: بر این اساس مشاهده می‌شود که کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی زخمی شده و بر اثر حملات ناجوانمردانه به شهادت می‌رسند.

وی با یادآوری رونمایی از طرح معامله قرن از سوی آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی، افزود: متجاوزان به خاک فلسطین تصور می‌کردند کشور‌های مختلفی با آن‌ها همراه خواهند شد تا حقوق مردم فلسطین نادیده گرفته شود، اما مخالفت افکار عمومی دنیا با معامله قرن موجب شد آن‌ها خشمگین شوند که در نتیجه دست به افزایش حملات توپخانه‌ای زدند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم فلسطین سالیان طولانی در برابر متجاوزان اسرائیلی مقاومت کرده‌اند از این رو تا آزادی و رهایی کامل قدس شریف از دست صهیونیست‌ها، به راه خود ادامه داده و کوتاه نخواهند آمد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها باید بدانند آژیر خطر حمله موشکی جریان مقاومت فلسطین در شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه تا زمان اخراج آن‌ها از منطقه به صدا در خواهد آمد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار