مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان تاکید کرد؛

لزوم همفکری و تبادل تجربیات اساتید دانشگاه‌ها در ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: ارزیابی، همفکری و تبادل تجربیات اساتید دانشگاه‌ها ضروری است، تا مفاهیم دفاع مقدس با استفاده از شیوه‌های جدید، قابل فهم و جذاب به دانشجویان ارائه شود.
کد خبر: ۳۸۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 04February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و تعدادی از اساتید این درس در گرگان برگزار شد.

لزوم همفکری و تبادل تجربیات اساتید دانشگاه ها در ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس

در این جلسه سردار ملک ضمن خیرمقدم به اساتید دانشگاه ها و گرامیداشت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: طی جلساتی که با روسای دانشگاه های استان گرفته شد، میزان مشارکت دانشگاه های استان در تدریس 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در سال 98 قابل قبول بوده، اما هنوز جای گستردگی این درس در دانشگاه ها وجود دارد و هدف از این جلسه ارزیابی، همفکری و تبادل تجربیات شما اساتید دانشگاه هاست تا مفاهیم دفاع مقدس با استفاده از شیوه های جدید، قابل فهم و جذاب به دانشجویان ارائه شود.

وی افزود: در حال حاضر شرایط در تمامی بخش ها برای دفاع مقدس در استان آماده است و با تلاش شما پیشکسوتان و اساتید و همراهی استان، گام های خوبی در این راستا بخصوص در تکمیل ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برداشته خواهد شد.

در ادامه جلسه هر یک از اساتید از برنامه ها و نقاط ضعف و قوت ارائه این دو واحد درس در دانشگاه ها مباحثی را عنوان کردند.

خاطرنشان می شود در ابتدای جلسه «محمدرضا خاتمی» مدیر پژوهش و اسناد اداره کل، گزارشی از روند تدریس 2 واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه های استان را برای اعضای جلسه ارائه شد.

لزوم همفکری و تبادل تجربیات اساتید دانشگاه ها در ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها