فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه جوانرود:

اصل مهم و اساسی در جامعه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است

سرهنگ «ابوذر انوری» گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران یک اصل مهم و اساسی در جامعه اسلامی است و باید برای موفقیت در این عرصه بیش از پیش تلاش کرد.
کد خبر: ۳۸۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 04February 2020

اصل مهم و اساسی در جامعه  زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرهنگ پاسدار «ابوذر انوری» فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه جوانرود امروز در آیین بدرقه دانش‌آموزان به مناطق عملياتی استان در جمع خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این اردو به مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و مركز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد بازدید خواهند کرد.

انوری افزود: این اردوها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌های ایثارگران دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین دانش‌آموزان در این اردوی معنوی با مناطق عملیاتی غرب کشور آشنا شده و آنان به عنوان سفیرانی از شهرستان جوانرود خاطرات دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را به جامعه انتقال می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه جوانرود بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید و یادآور شد: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران یک اصل مهم و اساسی در جامعه اسلامی است و باید برای موفقیت در این عرصه بیش از پیش تلاش کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار