برنامه نمایش روز ششم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت

نمایش فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امروز با نمایش چهار فیلم در بخش‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۸۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰ - 06February 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در ششمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر چهار فیلم در بخش‌های مختلف نمایش خواهند داشت.

سانس اول «کشتارگاه»

«کشتارگاه» با کارگردانی عباس امینی و تهیه‌کننده جواد نوروز بیگی امروز در سی و هشتمین جشنواره فجر نمایش داده می‌شود. نویسندگی این فیلم برعهده عباس امینی و حسین فرخ زاده و سرمایه‌گذار آن علی طلوعی است. علی طلوعی علاوه‌بر سرمایه‌گذار، جانشین تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کشتارگاه» نیز محسوب می‌شود. فیلم سینمایی «کشتارگاه» در شهر آبادان جلوی دوربین رفته است.

بازیگران فیلم سینمایی «کشتارگاه» مانی حقیقی، باران کوثری، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی و حامد علیپور محسوب می‌شوند.

از دیگر عوامل فیلم می‌توان به احسان رفیعی به عنوان فیلمبردار، آتوسا قلمفرسایی در مقام طراح صحنه و لباس، سعید صفرپور به عنوان مجری طرح و داریوش صادقپور در مقام صدابردار اشاره کرد. یاسمن محب اهری نیز طراحی گریم را برعهده دارد. مدیر تولید فیلم سینمایی «کشتارگاه» علی محمدی و عکاس این فیلم مهیار بهمنش خواهند بود. عباس امینی، کارگردان فیلم سینمایی «کشتارگاه»، فیلم‌های «والدراما» و «هندی و هرمز» را ساخته است.

سانس دوم «شهرآورد تهران»

سانس سوم «مردن در آب مطهر»

برادران محمودی با فیلم سینمایی مردن در آب مطهر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند و بر اساس جدول نمایش در سینمای رسانه، این فیلم امروز در سانس سوم نمایش داده خواهد شد.

علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا، صدف عسگری و سوگل خلیق علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی ،فاطمه میرزایی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند.

عاشقانه تازه برادران محمودی قصه چند جوان مهاجر افغان را روایت می‌کند که قصد رفتن به اروپا را دارند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: ‎رونا: حامد، از دریا نترسی یا، ‎از هر چی بترسی بلای جونت میشه، حامد: نمی‌ترسم.

سانس چهارم «زمستان است» و «پاندای قرمز»

مستند «زمستان است» با موضوع روایت بخشی از تاریخچه محله‌های شهر تهران، به تهیه‌کنندگی پیروز حناچی، شهردار تهران و پاندای قرمز. فيلم کوتاه ۱۵ دقیقه به کارگردانی علی پاک در سانس آخر روز ششم جشنواره نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار