امیر فهمیده:

قدرت‌نمایی ملت ایران در وقایع اخیر نشان از عظمت انقلاب اسلامی است

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در یک ماه اخیر حوادثی از جمله شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع آن سردار گرانقدر، حمله موشکی به پایگاه‌های آمریکایی، اقامه نماز جمعه به امامت حضرت امام خامنه‌ای، نشان از عظمت ایران اسلامی ما بود.
کد خبر: ۳۸۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 05February 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، امیر محمد فهمیده جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دومین همایش «فصل رویش» اظهار داشت: در یک ماه اخیر حوادثی از جمله شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع آن سردار گرانقدر، حمله موشکی به پایگاه‌های آمریکایی، اقامه نماز جمعه به امامت حضرت امام خامنه‌ای، نشان از عظمت ایران اسلامی ما بود.

وی در ادامه پنج واقعه و دستاورد انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ و نابودی رژیم پهلوی، حاکمیت ولایت فقیه و حضور بنیانگذار انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران هشت ساله دفاع مقدس که ضامن اصلی تدوام و بقای انقلاب است، وجود مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و استمرار ولایت، ولی فقیه و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است. این حوادث نشان داد انقلاب زنده است.

وی تصریح کرد: در این همایش شاهد حضور بانوان موفقی بودیم که الگو و اسوه آنان حضرت فاطمه (س) و مادر ایشان است، امیدوارم ویژگی دشمن ستیزی، اگاهی و بصیرت را در همه بانوانی که در کنار مردان در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش آفرین بودند، شاهد باشیم.

فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۱۷ نیز در ادامه به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان از بانوان برگزیده همایش فصل رویش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها