پیام رئیس بنیاد شهید به مراسم سراسری «میهمانی لاله‌ها»؛

تكريم شهيدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه‌ای ارزشمند است

حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» در پیامی به مراسم سراسری «میهمانی لاله‌ها»، تكريم شهيدان و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت را وظیفه‌ای ارزشمند و متعالی دانست.
کد خبر: ۳۸۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 06February 2020

تكريم شهيدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه‌ای ارزشمند استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مراسم سراسری «میهمانی لاله‌ها»، اعلام کرد: تكريم و تعظيم شهيدان و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، وظیفه‌ای ارزشمند و متعالی است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر ایثار، ایمان، اراده بلند و اندیشه بزرگ آن اسوه‌های همیشه جاودان.

شهدای انقلاب اسلامی با نثار خون خویش در پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع از کیان جامعه، سرافرازی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

بی‌تردید ملت‌های مسلمان تنها با مدد فرهنگ والای ایثار و شهادت می‌توانند در برابر قدرت‌های استکباری قد عَلَم نمایند؛ چنانکه شهدا، آزادگان و جانبازان والامقام با تأسی از فرهنگ والای ایثار و شهادت زمینه استقلال، عزت و اقتدار ایران را در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس فراهم کردند.

تكريم و تعظيم شهيدان و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، وظیفه‌ای ارزشمند و متعالی است. ملت شریف ایران با حضور در گلزار مطهر شهدا و برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در سراسر کشور، به پاس فداکاری، رشادت و جانفشانی آن انسان‌های پاک‌سرشت، گلزار مطهر آنان را گلباران و عطرافشانی می‌کنند.

در ایام فرخنده دهه فجر با حضور در گلزار مطهر شهدا، مقام والای آنان را گرامی می‌­داریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان فرهنگی والا و دینی وظیفه‌ای ملی می‌‌دانیم، همچنین فرصت را مغتنم شمرده و از ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران دعوت می‌نمایم به منظور تداوم راه شهیدان همچون همیشه با حضور شکوهمند خویش در انتخابات پیش‌ رو، بار دیگر قدرت و عظمت و حمایت خویش را از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی به جهانیان نشان دهند؛ بی‌شک انتخابات یکی از عرصه‌های مهم برای حضور مردم در تصمیم گیری‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اگر آگاهانه و شایسته انجام شود، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور خواهد داشت.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار