برنامه نمایش روز هفتم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت

نمایش فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امروز با نمایش پنج فیلم در بخش‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۸۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۵ - 07February 2020

برنامه نمایش روز هفتم جشنواره فیلم فجر در پردیس ملتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در هفتمین روز از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر چهار فیلم در بخش‌های مختلف نمایش خواهند داشت.

سانس اول «لباس شخصی»

فیلم سینمایی لباس شخصی اولین تجربه سینمایی امیرعباس ربیعی در مقام کارگردانی به حساب می‌آید.

ایمان کرمیان، حبیب والی نژاد، مهرشاد ملکوتی، جواد مطوری و دکتر محمدرضا شجاعی به ترتیب برای بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین تهیه‌کننده، بهترین صداگذاری، بهترین جلوه‌های ویژه بصری و بهترین طراحی صحنه و لباس، جمع سیمرغی‌های فیلم سینمایی «لباس شخصی» را تشکیل می‌دهند.

داستان این فیلم درباره «مهدی پرتوی» رئیس تشکیلات مخفی حزب توده است که شخصیت او در فیلم «لباس شخصی» هم نقش پررنگی دارد.

سانس دوم «خروج»

خروج بیستمین تجربه ابراهیم حاتمی‌کیا در مقام کارگردانی است که خود او نویسندگی آن را برعهده داشته است و حبیب والی‌نژاد تهیه‌کنندگی آن را انجام داده و محصول سال ۱۳۹۸ است.

تجربه جدید حاتمی‌کیا طیف وسیعی از موافقان و مخالفان را همراه کرده و قرار است امروز در سانس دوم در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه نمایش داده شود.

فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی‌نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، فرزاد حسنی، رامین پورایمان و محسن صادقی‌نسب بازیگران این فیلم هستند.

سانس سوم «آتابای»

آتابای فیلمی در گونهٔ درام عاشقانه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی است که نویسندگی آن برعهده هادی حجازی‌فر بوده است.

هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی و جواد عزتی بازیگران نخستین تجربه فیلمسازی نیکی کریمی در آتابای هستند که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده خواهد شد.

سانس چهارم «زندگی میان پرچم‌های جنگی» و «مادر برفی»

مستند «زندگی میان پرچم‌های جنگی» به کارگردانی محسن اسلام زاده با موضوع حضور داعش در کشور افغانستان و فیلم کوتاه «مادر برفی» به کارگردانی مرجان خسروی در آخرین سانس جشنواره فیلم فجر نمایش داده خواهند شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار