امام جمعه موقت بوشهر:

شهدا در مسیر پیروزی انقلاب حماسه‎‌ای بی‌بدیل را رقم زدند

حجت الاسلام «سید غلامرضا هاشمی» گفت: شهدا در مسیر پیروزی انقلاب با تحمل سختی‎ها و همچنین تحمل شکنجه‎های جسمی و روحی حماسه‎ای بی بدیل را رقم زدند.
کد خبر: ۳۸۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ - 07February 2020

شهدا در مسیر پیروزی انقلاب حماسه‎ ای بی بدیل رقم زدندبه گزارش دفاع‌‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید غلامرضا هاشمی» امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‎های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر  اظهار داشت: شهدا در مسیر پیروزی انقلاب با تحمل سختی‎ها و همچنین تحمل شکنجه‎های جسمی و روحی حماسه‎ای بی بدیل را رقم زدند.

وی گفت: سید شهیدان انقلاب اسلامی در استان بوشهر حجت االاسلام ابوتراب عاشوری است که مقام معظم رهبری بخوبی از جایگاه و شخصیت والای این شهید روحانی معنوی تجلیل کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برخلاف سایر انقلاب‎های بزرگ جهان که در آغاز دهه‎های اول و دوم خود دچار فروپاشی شده و با از بین رفتن آثار و اهداف آن به انحراف کشیده شد در آغاز دهه پنجم عمر خود شادابی و طراوت خاص خود را دارد که نمونه بارز این مهم در تشییع میلیون سردار سلیمانی و همچنین برنامه ‏های مرتبط با این شهید والامقام پدیدار شد.

وی یادآور شد: اکنون نیز پس از گذشت ۴۱ سال  که از عمر انقلاب اسلامی می‎گذرد مسیر رشد تحولات انسانی بر مبنای اسلام و مکتب عاشورا در حال طی شدن است.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: هدف نهایی انقلاب اسلامی ساختن ایرانی آزاد، متدین، پیشرو، امن، ثروتمند و مستقل است که در این راستا تلاش‌های زیادی از سوی رهبر معظم انقلاب و پیش از آن توسط حضرت امام خمینی این روش را ادامه دادند تا ایران به اوج قله اقتدار، امنیت،عزت، دین محوری و خدا محوری برسد.

وی همچنین با گرامیداشت ۱۹ بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: همافران و نیروی هوایی با بیعت با امام (ره) به سمت حق آمده و راه خود را از طاغوت جدا کردند.

خطیب نماز جمعه بوشهر یادآورشد: این نیرو در دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بزرگ و ارزشمندی به سرانجام رسانده است.

هاشمی همچنین با گرامیداشت شهادت حضرت ام البنین روز تکریم مادران و همسران شهدا این حضرت را الگوی صبر، ایثار، مقاومت و عشق و محبت به حضرت علی و زهرا (س) دانست.

وی همچنین اظهارداشت: ایام دهه فجر برای ملت ایران بی بدیل و بی نظیر است که با بنا نهادن مردم سالاری دینی دوران بی نظیری در ایران و جهان رقم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار