امام‌جمعه عسلویه:

حفظ نظام از پیروزی و استقرار آن سخت‌تر است

حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» گفت: حفظ نظام از پیروزی و استقرار آن سخت‌تر و از هر عبادتی بالاتر است باید از کیان اسلامی پاسداری کنیم با حضور و رأی خود تیری در قلب دشمن باشیم دشمن عقب‌نشینی می‌کند.
کد خبر: ۳۸۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ - 07February 2020

به گزارش دفاع‎ پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» امام‌جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مجلس اگر اسلامی شود همه‌چیز درست می‌شود رهبر انقلاب فرمودند انتخابات در ایران جز سالم‌ترین انتخابات‌ها در جهان است این فرمایش مهر تأییدی بر سلامت انتخابات است.

وی در موضوع انتخابات گفت: شما به‌دروغ می‌گوئید این انتخابات مهندسی‌شده است، دل مردم را خالی می‌کنید، رهبری فرمودند برخی به‌وسیله همین انتخابات به‌جایی رسیده‌اند از پلکان انتخابات عنوان و نام نشانی کسب کرده‌اند انتخابات را زیر سوال می‌برند این جای تأسف است.

هاشمی نژاد اضافه کرد: چرا همیشه تیشه به ریشه خود می‌زنیم، چرا بهانه دست دشمن می‌دهیم، وقتی‌که انتخابات به نفع ماست، صحیح و متقن است وقتی به نفع ما نیست خراب است، رهبری فرمودند حمله به شورای نگهبان از غلط‌ترین کارهاست دل مردم را سرد نکنیم.

امام‌جمعه عسلویه گفت: تریبون نماز جمعه جای گفتن حقایق و امید دادن به مردم است، مردم شریف و وفادار که مثال‌زدنی هستند، همه مسئولین کم‌وبیش مدیون مردم هستند، بعضی از موضع‌گیری خیانت به مردم و خون شهداست.

هاشمی نژاد ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی را تبریک گفت و افزود: این روز در تاریخ ایران اسلامی بی‌نظیر است نیروی هوایی در این روز به انقلاب پیوستند و با امام ره عهد بستند و سهم بزرگی در پیروزی انقلاب داشتند آرزوی سربلندی برای نیروی هوایی و نیروهای مسلح داریم.

امام‌جمعه عسلویه با تبریک دهه فجر اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن روزی است که ملت و کشور از بند استعمار آزاد شد، روز تجلیل و تکریم شهدا و انقلاب است، روز نابودی و ناامیدی دشمنان و اقتدار ملت است، امسال این روز مصادف با چهلم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم هست، ان‌شاءالله حضور پررنگ‌تر باشد بعد از چهل سال از خود بپرسیم در مقابل خون شهدا چه خدمتی کردیم چه قدمی برداشتیم.

وی تصریح کرد: شهدا مدیون کسی نیستند ولی همه مدیون شهدا هستیم اقتدار عزت سربلندی و پیشرفت ما در زمینه‌های مختلف به خاطر عزت و عظمتی است که شهدا به ایران دادند.

امام‌جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: حفظ نظام از پیروزی و استقرار آن سخت‌تر است از هر عبادتی بالاتر است باید از کیان اسلامی پاسداری کنیم با حضور و رأی خود تیری در قلب دشمن باشیم دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار