سردار شکارچی:

آمریکایی‌ها مجبور هستند تلفات عین‌الأسد را اعلام کنند

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: تلفات سنگینی به آمریکایی‌ها در حمله به عین‌الأسد وارد شده و مجبور هستند در روز‌های آینده به این تلفات اعتراف کنند و نمی‌توانند تلفات سنگین را مخفی نگاه دارند.
کد خبر: ۳۸۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ - 07February 2020

آمریکایی‌ها مجبور هستند تلفات عین‌الأسد را اعلام کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در یادواره شهدای شهر بهارستان با تبریک دهه مبارک فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سردار سلیمانی قلب‌ها را به خود جذب و جبهه متحد اسلامی را در مقابل استکبار جهانی به صورت منظم سازماندهی کرد و نهایتاً خود در این مسیر شهید شد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا حادثه تروریستی زاهدان هم تصریح کرد: امام رژیمی را براندازی و نظامی را پایه‌گذاری کرد که اگر بخواهیم مقایسه‌ای کنیم سال‌ها مقایسه ذلیل بودن نظام شاهی و عزیز بودن نظام اسلامی طول می‌کشد.

وی افزود: امام ملت را از ذلت عظیم نجات داد، زیرا امام تربیت شده مکتب ناب محمدی بود و با پرچم اسلام ناب انقلاب و رژیم ستم شاهی را سرنگون کرد و با این پرچم به تقابل با آمریکا پرداخت.

شهید حججی لرزه بر تن استکبار انداخت

سردار شکارچی در ادامه عنوان کرد: انقلاب پیروزی و استقلال پیدا کرد و دشمنی استکبار جهانی طبیعی بود، زیرا آمریکا مهمترین نوکر خود در منطقه را از دست داده بود.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی اذعان کرد: شهید حججی متولد بعد از جنگ است، اما لرزه بر نظام استکباری نهاده است، در مکتب امام هزاران نفر مانند شهید حججی پرورش یافته است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح بیان کرد: برآورد دشمنان یک نقص داشته و این نقص همیشه تداوم داشته؛ نقص آن‌ها این است که هیچ وقت نتوانستند به صورت عمیق این مکتب را برآورد کنند.

وی ادامه داد: در زمانی که فکر می‌کردند سردار سلیمانی را ترور کنند جبهه مقاومت و انسجام مردم ایران از هم پاشیده خواهد شد و شکست‌های خود را جبران خواهند کرد، اما دیدند ۴۱ سال بعد از پیروزی انقلاب وقتی حاج قاسم ترور می‌شود میلیون‌ها نفر برمی‌خیزند و به یکدیگر دست وحدت داده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، آن هم نه فقط در ایران بلکه در نقاط مختلف جهان این اتفاق رقم خورد.

با ترور حاج قاسم سلیمانی نهضت سلیمانی عمیق‌تر و گسترده‌تر شد

سردار شکارچی با بیان اینکه اگر در ۷۰۰ شهر ما شهید سلیمانی تشییع می‌شد نهضت استقبال با شکوه ادامه داشت، گفت: با ترور حاج قاسم سلیمانی نهضت سلیمانی عمیق‌تر و گسترده‌تر شد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مشکل آمریکایی‌ها برآورد اطلاعاتی است، اذعان کرد: آمریکا حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد تا جبهه مقاومت را شکست دهد، اما مکتب سلیمانی گسترش پیدا کرد و در مدت کوتاهی آسیب‌های جدی به آمریکا وارد شد.

با شهادت ابومهدی المهندس وحدت مردم عراق تقویت شد

وی در ادامه با اشاره به آسیب‌های آمریکا بعد از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در عراق می‌خواستند دولت شیعه عراق را از بین ببرند و تفرقه بین مردم ایجاد کنند، اما بعد از شهادت ابومهدی المهندس و همرزمانش وحدت مردم عراق تقویت شد و جبهه مقاومت به این نتیجه رسید که نباید به دشمن امان داد و باید حملات پی در پی انجام داد.

سردار شکارچی ادامه داد: ۱۷ یگان عربستان در حمله‌های یمن از بین رفت و تعداد بسیار زیادی به اسارت یمنی‌ها در آمدند و برای نخستین بار هواپیمایی آمریکایی در افغانستان سقوط کرد که سرنشینان آن به جز خدمه پرواز همه فرماندهان و طراحان ترور در این منطقه بودند که همه از بین رفتند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در ادامه بیان کرد: مهمتر از همه این بود که هر جنگی که در کره زمین شکل گرفت آمریکایی‌ها از آن بهره‌برداری می‌کردند و فقط یک کشور که حدود ۶۰ سال پیش گوش مالی به آمریکایی‌ها داد ژاپن بود که نتیجه آن ۲۱۰ هزار کشته در هیروشیما و ناکازاکی بود.

وی ادامه داد: بر خلاف همه این کشورها، جمهوری اسلامی ایران قهرمانه و شجاعانانه در مقابل آمریکا می‌ایستد.

آمریکایی‌ها مجبور هستند تلفات عین‌الأسد را اعلام کنند

سردار شکارچی در مورد اینکه آیا آمریکایی‌ها می‌دانستند که ما به پایگاه آن‌ها در عراق موشک شلیک می‌کنیم، گفت: یک ربع قبل از عملیات به نخست وزیر عراق اطلاع داده می‌شود، چراکه ما تجاوزگر نیستیم و در واقع به آمریکایی‌ها اطلاع داده نشده بود؛ خود آمریکایی‌ها آماده بودند و می‌دانستند که انتقام در پیش است، اما در عین حال تلفات سنگینی به آن‌ها وارد شده و مجبور هستند در روز‌های آینده به این تلفات اعتراف کنند و نمی‌توانند تلفات سنگین را مخفی نگاه دارند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح بیان کرد: البته ما دنبال کشتن آدم‌ها نیستیم و خواستیم به آمریکا بفهمانیم ما مثل بقیه کشور‌ها نیستیم و ما نه تا پای میز مذاکره بلکه تا نابودی آمریکا ایستاده‌ایم.

وی افزود: امام فرمودند ما تا آخر ایستادیم و این آخر را نظام جمهوری اسلامی و نه آمریکا و نه انگلیس و فرانسه تعیین می‌کند؛ ما در مقابل همه ستم ایستاده‌ایم و علنی اعلام می‌داریم که از محرومان عالم حمایت می‌کنیم و هرکس در مقابل ظلم بایستد ما از او حمایت خواهیم داشت.

سردار شکارچی با اشاره به آیه «جاء الحق و زهق الباطل» تصریح کرد: امروز ایرانی‌ها محور مقاومت هستند و زهق‌الباطل نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکاست؛ ما صادقانه وارد شدیم و صادقانه خارج می‌شویم و صداقت ما در ادای تکلیف است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح عنوان کرد: امروز دنیای استکبار از مفهوم شهادت فراری است؛ ما به استقبال گلوله‌های دشمن می‌رویم تا ادای تکلیف کنیم.

وی در مورد تفاو‌ت‌های انقلاب و جمهوری اسلامی گفت: جمهوی اسلامی مرز جغرافیایی داشته و تجاوزی ندارد و امنیت مردم دنیا برایش یک اصل و این فلسفه جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی قصد کشورگشایی ندارد، اما انقلاب اسلامی مفهومش این است که اگر ندای فردی برای کمک‌خواهی بلند شد به فریاد آن برسیم و ظلم در هر کجایی که بود باید به مبارزه با آن به پا خیزیم.

سردار شکارچی در ادامه بیان کرد: چرا باید پول نفت عربستان گلوله شود و بر سر کودکان فقیر و گرسنه یمنی بریزد، در حالی که ۵۰ درصد عربستانی‌ها از گرسنگی دارند جان می‌دهند، فرهنگ انقلاب اسلامی این را نمی‌پسندد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به رشادت‌ها و خلوص شهیدان و با بیان خاطراتی از رشادت‌های آن‌ها عنوان کرد: آیا سزوار است امروز از این نظام دوری کنیم و آب به آسیاب دشمن بریزیم؛ ما کشور قدرتمند و با صلابتی هستیم که خواب را از چشم مستکبران گرفته و مردم دنیا دارند به مردم ایران غبطه می‌خورند و در رأس این حکومت نائب امام زمان است.

کرسی مسؤولیت را به افرادی از جنس سردار سلیمانی بسپاریم

وی افزود: نگاه ما باید نگاه عمیق باشد و کرسی‌های مسؤولیت را به کسانی از جنس شهید سلیمانی بسپاریم، نه به افرادی از جنس رضاشاه و منافقان و دنیاطلبان که جلوی ما ظاهری را ارائه می‌دهند، اما در باطن به ما خیانت می‌کنند.

سردار شکارچی با اشاره به نفوذ در مجلس و دولت گفت: ما باید جلوی راهکار و راهبرد دشمن که نفوذ است را بگیریم و گول ظاهر را نخوریم تا باشد که در آخرت هم عزتمند باشیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: عده‌ای خود را وقف مشکلات مردم می‌کنند و دغدعه حل مشکلات را دارند، این افراد را باید به کرسی مسؤولیت برسانیم، نه کسی که بر کرسی که می‌نشینید همه دغدغه‌اش خانواده و فرزندش باشد، فرزندی که حتی از کودکی به ایران نیامده و اگر آمده به خاطر تفریح آمده است.

وی با بیان اینکه همه مشکلات حل شدنی است، اذعان کرد: مشکلات امروز کشور نتیجه ناکارآمدی و نفوذی‌های آمریکایی است که به دست من و شما مسؤولیت گرفتند.

موشک‌های یمن به عربستانی می‌خورد که آمریکا پول گرفته تا امنیت آن را برقرار کند

سردار شکارچی در ادامه گفت: تحریم هستیم و مشکل داریم، اما این مشکلات قابل حل است، آمریکا تعهد داده است به عربستان و علنی عربستان را به گاو شیرده تشبیه می‌کند و پول گرفته است که امنیت عربستان را تأمین کند، اما موشک‌های یمنی به آرامکو زده می‌شود؛ آمریکایی‌ها مشکلات خودشان را نمی‌توانند حل کنند چه برسد به این که مشکلات سایرین را حل کند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: بعضی نفوذی‌ها می‌گویند شما قدرتتان فقط برای پختن آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزی است؛ روزی به یک نارنجک سطحی نیازمند بودیم و قدرت ساخت نداشتیم، حق نداشتیم با پیچ گوشتی ایرانی پیچ هواپیمای آمریکایی را باز کنیم، اما اکنون ما قدرتمندیم، زیردریایی‌های پیشرفته و موشک بالستیک و چنین تجهیزاتی داریم.

وی تصریح کرد: این نگرش غربی و لیبرال نگرش مقابل اسلام ناب و کمک به نظام سلطه و استکبار است و ما با این نگرش هم می‌ستیزیم و کوتاه نمی‌آییم ما با کسی که مخالف با ولایت فقیه است کنار نمی‌آییم و این مکتب و فرهنگ اسلام ناب است.

سردار شکارچی افزود: ما نمی‌توانیم ببینیم اسلام ناب را به اسلام آمریکایی تبدیل کنند، اسلام ناب باید بماند و گسترش پیدا کند، همان طور که اکنون اینگونه است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در پایان بیان کرد: تفکری هست که آمریکایی‌ها ما را خلع سلاح کنند و ما هم بشویم یک گاو شیرده برای آمریکا، ما نمی‌توانیم این فرهنگ را بپذیریم، ما تکه تکه می‌شویم، اما زیر بار نگرش آمریکایی نمی‌رویم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها