مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ولی فقیه، ضامن تحقق جمهوریت نظام است

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده گفت: امام خمینی (ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب، ضامن تحقق جمهوریت نظام بوده و هستند و اجازه نداده و نخواهند داد مردم از فرایند حاکمیت کنار گذاشته شوند.
کد خبر: ۳۸۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ - 08February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در سیزدهمین گردهمایی سیاسی فرماندهان و مدیران یگان‌­های ارتش مستقر در مشهد که امروز در مجتمع ثامن­‌الائمه (ع)برگزار شد اظهار داشت: دغدغه ثابت همه حکومت‌­ها و دولت‌­ها این است که بدنه اجتماعی را همراه خود داشته باشند.

وی افزود: دغدغه اساسی، راهبردی، تأثیرگذار و تعیین کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در عرصه­‌های مختلف این است که مردم را با حاکمیت همراه کند.

این مسئول خاطر نشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، یکی از بزرگترین فضائلی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دائماً به آن بالیده، مردمی بودن است. این ویژگی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد تا مغفول نماند.

یوسفعلی‌­زاده تصریح کرد: امام خمینی (ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب، پاسدار این ویژگی و ضامن تحقق آن بوده و هستند و اجازه نداده و نخواهند داد مردم از فرایند حاکمیت کنار گذاشته شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مطالبه رهبر معظم انقلاب پیش‌روندگی انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: علاوه بر پیش­‌روندگی، به پیش‌­برندگی نیز باید توجه داشت. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش‌­برندگی الگوی جبهه مقاومت شده است.

یوسفعلی‌زاده در ادامه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی شدن اشاره کرد و گفت: لازمه قوی شدن، تلاش در همه عرصه­‌ها است. امت حزب­‌الله در دوران دفاع مقدس ثابت کردند که با دست خالی و کمترین امکانات می­‌توانند در مقابل دشمن بایستند و از هویت ملی خود دفاع کنند؛ بر همین اساس امروز نیز باید بخواهند تا قوی شوند.

وی در ادامه به انتخابات دوم اسفند اشاره کرد و بیان داشت: خادمین مردم در مجلس شورای اسلامی باید عضوی از ملت بوده و دارای ویژگی‌­هایی همچون تدین، ولایتمداری، برخورداری از روحیه انقلابی و جهادی و همچنین معتقد به ما می­‌توانیم، باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: باید کسانی انتخاب شوند که به باورهای اسلامی و انقلابی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ایمان داشته و به آرمان­‌ها و ارزش‌­های انقلاب اسلامی پایبند باشند.

این مسئول با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی نتیجه محاسبات غلط آمریکا بود، بیان داشت: انتقام سخت باید همه جانبه و در همه عرصه­‌ها، در داخل و بیرون از مرزها صورت بگیرد. پیش‌نیاز این انتقام سخت، انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

وی در پایان گفت: برای ادامه راه شهیدان و تداوم این خط نورانی باید در وسط میدان حاضر بود و احساس مسئولیت کرد تا با حُسن انتخاب خود شاهد مجلس انقلابی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها