به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد؛

دیدار با مادر شهیدان «مجتبی و مصطفی میرکمالی» در کرمان

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا، رئیس حوزه علمیه فاطمیه (س) و مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس استان با مادر بزرگوار شهیدان «مجتبی و مصطفی میرکمالی» دیدار کردند.
کد خبر: ۳۸۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ - 08February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا، رئیس حوزه علمیه فاطمیه (س) و مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس استان با مادر بزرگوار شهیدان «مجتبی و مصطفی میرکمالی» دیدار کردند.

در این دیدار مادر بزرگوار شهیدان میرکمالی به ذکر خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت و گفت: شما طلبه‌ها به عنوان مبلغین در جامعه نقش بسیار بزرگی در معرفی دین و شهدا به دوش دارید.

دیدار با مادر بزرگوار شهیدان مجتبی و مصطفی میرکمالی» درکرمان //در حال ویرایش

وی با بیان اینکه مجتبی بسیار علاقمند بود که طلبه شود، گفت: مجتبی در انجام کارها بسیار اخلاص داشت و تاکید داشت که از قرائت قرآن و نماز اول وقت در هیچ زمان از مراحل زندگی غافل نشویم.

مادر بزرگوار شهیدان میرکمالی به وصایای مجتبی و مصطفی اشاره کرد و گفت: شهدا رفتند که ما امروز در آسایش باشیم و آن‌ها تنها چیزی که از ما می‌خواستند پشتیبانی از ولایت فقیه است و با حجابمان به دشمن تو دهنی بزنیم.

دیدار با مادر بزرگوار شهیدان مجتبی و مصطفی میرکمالی» درکرمان //در حال ویرایش

وی با بیان اینکه خبر شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» همه ما را ناراحت  و دلشکسته کرد، گفت: مجتبی و مصطفی در جبهه به فرماندهشان بسیار علاقمند و گوش به فرمانش بودند و عنوان می‌کردند وقتی فرمانده دستور بدهد یعنی حضرت امام (ره) دستور داده است و همه ما باید مطیع باشیم.

دیدار با مادر بزرگوار شهیدان مجتبی و مصطفی میرکمالی» درکرمان //در حال ویرایش

در پایان این دیدار صمیمانه، با اهداء لوح تقدیر از مادر بزرگوار شهیدان میرکمالی تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، شهید «سید مصطفی میرکمالی» سال ۱۳۴۳ در کرمان به دنیا آمد و  در سن ۱۷ سالگی در منطقه دشت عباس و عملیات فتح المبین به شهادت رسید و شهید طلبه «سید مجتبی میرکمالی» نیز در  سال ۱۳۴۷ در کرمان متولد در سن ۱۷ سالگی در منطقه فاو و عملیات والفجر هشت به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار