نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقتدار و غرور ملی نظام در عملیات‌ موشکی سپاه در عین الاسد به نمایش گذاشته شد

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» عملیات‌ موشکی سپاه را در عین الاسد باعث اقتدار و غرور ملی برشمرد و گفت: باید حواس‌مان باشد که این غرور شکسته نشود.
کد خبر: ۳۸۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ - 08February 2020

اقتدار و غرور ملی نظام در عملیات‌ موشکی سپاه در عین الاسد به نمایش گذاشته شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح نیروهای مکتبی نظام هستند، اظهار داشت: وزارت دفاع به فرموده مقام معظم رهبری بسیار مهم است به همین دلیل زیر نظر مستقیم ایشان است.

وی افزود: هرگاه فرمایشات مقام معظم رهبری را جدی گرفتیم در همه بخش‌ها و مخصوصا در بخش لشکری پیشرفت کردیم و دنیای استکبار از پیشرفت‌های بخش لشکری جمهوری اسلامی هراس دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در بخش لشکری جدیت بیشتری دارد، مقاومت در منطقه را از اقتدار بخش لشکری نظام برشمرد و با اشاره به ضعف‌های بخش کشوری بیان کرد: توجه مسئولان به اقتصاد مقاومتی باعث پیشرفت خواهد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به حساسیت‌های بخش لشکری، گفت: در این زمینه دغدغه‌های عقیدتی و سیاسی باید پررنگتر باشد.

این مسئول عملیات‌ موشکی سپاه را در عین الاسد باعث اقتدار و غرور ملی برشمرد و گفت: باید حواس‌مان باشد که این غرور شکسته نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار