مراسم تکریم مادران شهدا در مشهد برگزار شد

طی مراسمی از مادران شهدای مشهدالرضا تجلیل شد.
کد خبر: ۳۸۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ - 08February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، مراسم تکریم مادران شهدای مشهد امروز در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مرتضی امینی‌نیا» در این مراسم اظهار داشت: حضرت ام‌البنین (س) که همسر شهید و مادر چهار شهید است، بارها تاکید کردند، که چهار فرزندم که در واقعه عاشورا به شهادت رسیدند فدای خاندان اهل بیت (ع) شدند.

وی افزود: فضايل اخلاقی، کمالات انسانی، نيروی ايمانی، ثبات و پايداری، شکيبايی و بردباری، بصيرت و دانايی، نطق و سخندانی او را به شايستگی، بانوی بانوان کرده است.

امینی‌نیا خطاب به مادران شهدا گفت: شما مادران شهدا به گونه‌ای فرزندان خود را تربیت کرده‌اید که خداوند آنها را در میان همه انسان‌ها برای خود برگزید و شهادت را که بهترین پاداش مجاهدان در راه خدا است به آنها مرحمت فرمود.

مادران شهدا غیرت و شجاعت را به مادران آینده بیاموزند

حجت‌الاسلام «حسین معصومی» نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خدمت به مادران شهدا بزرگترین افتخاری است که نصیب مسئولان بنیاد شهید شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: امروز ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و دشمنی دشمنان در بالاترین سطح عزت و عظمت خود به سر می‌برد که این به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه حضرت ام‌البنین (س) همسر شهید و مادر چهار شهید اسلام است، ادامه داد: اگر رزمندگان در دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم ایران اسلامی سینه خود را در مقابل گلوله‌های دشمن سپر می‌کنند ریشه در تربیت آنان دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در پایان گفت: مادران شهدا غیرت و شجاعت را به دختران جامعه بیاموزند تا رشادت‌های فرزندان آنان، آینده انقلاب ایران اسلامی را تضمین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها