ایمان عطارزاده مطرح کرد؛

تقریظ‌های رهبری بر آثار ادبی منتشر می‌شوند

رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای از انتشار تمام تقریظ‌های رهبری بر آثار ادبی خبر داد و گفت: هدف انتشار تقریظ‌‌های رهبری، علاوه بر توسعه فرهنگ کتابخوانی و معرفی این آثار در جامعه، زنده نگه‌داشتن ادبیات و داشته‌های عظیم معنوی ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۳۸۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ - 09February 2020

تقریظ‌های رهبری بر آثار ادبی منتشر می‌شوندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی ویژه رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «آن مرد با باران می‌آید» نوشته وجیهه سامانی برگزار شد.

«ایمان عطارزاده» رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک ایام ۲۲ بهمن اظهار داشت: سومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی را امروز با هدف معرفی کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کنیم.

وی گفت: تقریظ بیش از ۱۰۰ کتاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از اهتمام ایشان به مقوله کتاب و کتابخوانی است. یکی از اهداف انتشار تقریظ‌های رهبری بر کتاب‌ها، علاوه بر توسعه فرهنگ کتابخوانی و معرفی این آثار در جامعه، زنده نگه‌داشتن ادبیات و داشته‌های عظیم معنوی ملت بزرگ ایران است.

رئیس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای تصریح کرد: تاکنون هشت مراسم تحت عنوان پاسداشت ادبیات مقاومت برگزار شده و ۵۵ تقریظ رهبری منتشر شده است که علاوه بر کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس، برنامه‌هایی تحت عنوان پاسداشت هنر و انقلاب را برگزار می‌کنیم که امروز سومین جلسه آن است و تلاش خواهیم کرد تمام تقریظ‌های ایشان را منتشر کنیم.

عطارزاده درخصوص کتاب «آن مرد با باران می‌آید» گفت: این کتاب برای بازه سنی نوجوانان نگارش شده که بخش مبارزات ملت ایران علیه حکومت ستم شاهی را در قالب رمانی جذاب به نگارش در آورده است. این کتاب ابتدا توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود که سپس به انتشارات کتابستان معرفت سپرده شد و هفتمین چاپ آن به بازار آمده است.

در ادامه این مراسم نمایشنامه‌ای اقتباسی از کتاب «آن مرد با باران می‌آید» اجرا شد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها