دل‌نوشته تهیه‌کننده سینما برای اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی

«محمدرضا شفیعی» در دل‌نوشته‌ای به مناسبت اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی نوشت: با اینکه دائم در طلب رفتن بود، هیچ‌زمان باور نداشتیم که او خواهد رفت؛ چون همه‌ جان و روح‌مان با عشق به او گره خورده بود و تار و پود آینده را با او بافته بودیم.
کد خبر: ۳۸۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ - 10February 2020

دل‌نوشته تهیه‌کننده سینما برای چهلم سردار شهید قاسم سلیمانیبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدرضا شفیعی» تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، دل‌نوشته‌ای را به‌مناسبت گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با نام  «بی او» منتشر کرد که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:

با اینکه دائم در طلب رفتن بود، هیچ‌زمان باور نداشتیم که او خواهد رفت؛ چون همه‌ جان و روح‌مان با عشق به او گره خورده بود و تار و پود آینده را با او بافته بودیم؛ اما رفت، و ناباورانه «بی‌ او» شدیم.

به خود گفتیم «بی او جهان چگونه خواهد گذشت؟» و بعد، اندوه آن‌قدر عمیق و جانکاه شد که رویاهای‌مان را بر باد رفته دیدیم و دل‌شکسته به کنجی خزیدیم.

در کنج تنهایی، هم‌نشین با حزن در تاریکی گم شدیم و اشک ریختیم، و هر قطره اشک‌مان خون او بود که جهان را جنگل انبوهی از پرسیاوشان کرد. و بعد، از لابلای شاخسار این بسیار تنیده‌ مغموم، نوری تابید که صف ببندیم!

در این چهل روز قرن که گذشت و آفتاب «بی او» سر برآورد، عالم عرفه شد و نور گفت که باید قوی شویم!

پس بی‌بهانه، بی‌تردید، بی‌لغزش و بی‌انکار آنچه تابید را تکثیر خواهیم کرد و قوی خواهیم شد، همان‌طور که او قوی بود و جنگ نشد.

قدم در وادی اراده می‌گذاریم، اراده به انجام، انجام راهی که حاج قاسم رفت و ما دنبال خواهیم نمود. با حضور او قوی بودیم و حالا با یاد‌ او قوی‌تر خواهیم شد... بعون الله تعالی

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار