مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد؛

ضرورت حفظ ارتباط امت با امام جامعه

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده با تأکید بر اینکه امروز مهمترین تلاش دشمن، جداسازی امت از امام است، گفت: هر کجا امت نتوانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند به دلیل تنها گذاشتن امام جامعه بوده است و دشمن توانسته امت را از امام جدا کند؛ بر همین اساس باید همواره چشم به سرانگشتان ولی­‌فقیه دوخت.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، جمعی از یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم شهرستان «زاوه» در امام­زاده حسین (ع) این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگترین امانت شهیدان است. امروز در کره زمین حکومتی به عظمت و بزرگی و قداست نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد.

وی افزود: امروز امت حزب‌الله بعد از 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تجدید حیات کرده و قدرت و توانمندی خود را به رخ ابرقدرت­‌ها کشانده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب تا کنون دنیای استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی به مخالفت برخواسته، خاطر نشان کرد: در تمام انقلاب­‌های دینی از صدر خلقت تا کنون، نفوذی­‌ها تهدید مهمی برای این انقلاب­‌ها محسوب می­‌شدند و انقلاب اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر چه از عمر انقلاب اسلامی بیشتر می­‌گذرد زمینه نفوذ بیشتر می­‌شود؛ بر همین اساس باید مراقب نفوذی­‌ها بود. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش اهمیت انتخابات دوم اسفند را متذکر شد و ابراز داشت: همانگونه که دقت می‌­کنیم تا واجبات را برابر احکام شرعی انجام دهیم باید واگذار کردن کار به کارگزار هم بر مبنای تکلیف شرعی صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: تک‌تک افراد جامعه در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش دارند. هر یک از آحاد مردم به اندازه یک رأی که به صندوق می‌اندازند در ثواب و عقاب عملکرد نمایندگان مجلس شریک هستند.

یوسفعلی‌­زاده ادامه داد: مردم باید در انتخابات دوم اسفند دقت داشته باشند و افرادی را انتخاب کنند که دارای ویژگی­‌هایی همچون اخلاص، صداقت، ولایتمداری، دشمن­‌ستیزی و روحیه خدمت به مردم باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله بین امت و امام اشاره کرد و بیان داشت: امروز مهمترین تلاش دشمن، جداسازی امت از امام است. امت هر کجا نقش خود را به خوبی ایفا نکرده به دلیل تنها گذاشتن امام جامعه بوده است و دشمن توانسته امت را از امام جدا کند؛ بر همین اساس باید همواره چشم به سرانگشتان ولی­‌فقیه دوخت چون ایشان سمت حرکت، سمت حمله و سمت جهاد امت حزب­‌الله را تعیین می‌­کنند.

این مسئول در پایان گفت: انقلاب اسلامی حرکت خود را با قوت و قدرت ادامه خواهد داد. تا زمانی که انسان­‌های خالص و غیرتمند پشت سر ولایت هستند باید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این آرزو را به گور ببرند که امت حزب­‌الله شکست را بپذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها