حضور مردم به همراه حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن+ تصویر

بسیاری از مردم امروز با در دست داشتن تصاویری از حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.
کد خبر: ۳۸۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سراسر ایران اسلامی امروز در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صحنه حضور اقشار مختلف مردمی است که برای عهد و پیمانی دوباره با امام و شهدا در مسیر‌های راهپیمایی حاضر شدند.

اینجا میدان آزادی در یکی از روز‌های سرد زمستان همه مردم بار دیگر آمده اند تا بگویند همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند. مردم از خیابان‌های منتهی به میدان آزادی از دقایق اولیه راهپیمایی تا به این لحظه در حال آمدن به میدان آزادی محل اصلی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند.

حضور مردم به همراه حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن+ تصاویر

همزمانی این مراسم با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شده است تا بسیاری از مردم تصاویر حاج قاسم را در دست گرفته و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اقدامات تروریستی امریکا و بیش از ۴۰ سال کینه و دشمنی او اعلام کنند. ۲۲ بهمن امسال با نبود حاج قاسم سلیمانی در جمع راهپیمایان حال و هوای دیگری دارد. کوچک و بزرگ و پیر و جوان هرکس به نحوی ارادت خود را به شهدای اقدام تروریستی امریکا ابراز می‌کنند.

مردم با یادآوری اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آنان تاکید کردند که از خون شهدای خود نخواهند گذشت و عزم جدی برای انتقام سخت شهادت مجاهدان خود دارند و یک صدا و متحد به جهانیان اعلام می‌دارند که پای آرمان‌های شهدای خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها