عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

توانمندی ما در صنعت دفاعی نشان داد در همه زمینه‌ها می‌توان موفق عمل کرد

محمدجواد جمالی نوبندگانی گفت: موفقیت‌های حاصل شده در صنعت دفاعی و نظامی کشورمان ثابت کرده که اگر مسوولان تلاش و اقدامات سازنده‌ای در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و... از خود بروز دهند، قطعاً مشکلات ایجاد شده در همه زمینه‌ها مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰ - 12February 2020

///محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تاکید بر ضرورت یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته اظهار داشت: استقلال، اقتدار و عزت ملی از برجسته‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ مسئله‌ای که در دوران قبل از انقلاب جزو خواسته‌ها و آرزوهای بزرگ مردم بود.

وی با بیان اینکه همواره تلاش شده در مراوده با کشورهای دنیا مولفه‌های عزت و استقلال از سوی دیپلمات‌های انقلابی صیانت شود، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی اهداف و نقشه راه سیاست خارجی کشورمان به سمت ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی مقتدرانه پایه‌گذاری شد که این امر نیز یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد قبل از انقلاب عرصه سیاست خارجی با مستکبرانی مانند آمریکایی‌ها در یک راستا گام بر می‌داشت اما اکنون ایران اسلامی توانسته با حفظ استقلال خود به جایگاه خوبی در عرصه بین‌الملل برسد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات رخ داده در عرصه سیاست داخلی پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: علی‌رغم وقوع جنگ تحمیلی، بحران‌های منطقه‌ای، اعمال تحریم‌های شدید علیه کشورمان، در تمام شاخص‌ها به خصوص در حوزه سیاست داخلی توانسته‌ایم رو به جلو حرکت کنیم.

نوبندگانی گفت: نقش مردم در حکومت و سیاست، تعیین حق حاکمیت، تعیین مسئولان و به نوعی اجرای دموکراسی واقعی از جمله مولفه‌های سیاست داخلی بعد از انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی توان دفاعی و موشکی را یکی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: موفقیت‌های حاصل شده در صنعت دفاعی و نظامی کشورمان ثابت کرده که اگر مسوولان در عرصه‌های مختلف به خصوص در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی از خود چنین تلاش و اقدامات سازنده‌ای بروز دهند، قطعا مشکلات ایجاد شده در این زمینه‌ها مرتفع خواهد شد.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه اقتدار دفاعی کشور منجر به غرور و احساس امنیت در ملت و همچنین برخلاف آن، تشدید مشکلات اقتصادی باعث گله‌مندی مردم از مسوولان شده است،‌ گفت: معیشت و سفره مردم مسئله بسیار مهمی است و مسئولان اگر نتوانند وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود بخشند، قطعا ملت نسبت به عملکرد آنها ناراضی خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان و دست‌اندرکاران عرصه نظامی همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس و به یاد همرزمان شهیدشان در جهت ارتقاء توان دفاعی کشور برای مقابله با هرگونه اقدامات دشمن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، گفت: آن دسته از مسوولانی که مستقیم و یا غیر مستیقم با عرصه اقتصاد کشور در ارتباط هستند،‌ باید برای کم شدن نارضایتی‌های مردم، چاره‌اندیشی  و تلاش همه جانبه کنند؛ چراکه موفقیت‌های ایجاد شده در عرصه دفاعی نشان داده که اگر انگیزه مسوولان بر کاری حاکم باشد، قطعا کاری غیر ممکن نخواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار