فرمانده نزاجا:

حمله به «عین‌الاسد» یک عملیات محدود بود/ آمریکایی‌ها منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ خواست هر ایرانی خروج آمریکا از منطقه است و اگر آمریکایی‌ها به این خواست بی‌توجهی کنند، باید هرلحظه منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند.
کد خبر: ۳۸۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ - 11February 2020

آمریکایی‌ها در صورت باقی ماندن در منطقه منتظر انتقام سخت ملت ایران باشندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ‌ اظهار داشت:  چشم‌ها و دوربین‌های رسانه‌های مختلف خبری شاهد حضور پرشکوه مردمی همدل است که به خیابان آمده‌اند تا حضور پرتوان خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد:‌ مردم همیشه و در هر شرایطی پای کار بوده و هستند و همچون گذشته پشت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

امیر حیدری همچنین گفت:‌ همه ما با تأسی از رهبر انقلاب اسلامی در برابر آمریکا ایستاده‌ایم و برای گرفتن انتقامی سخت از این دشمن مستکبر آماده‌ایم.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد تصریح کرد:‌ اینکه برخی تصور می‌کنند ما با عملیاتی محدود، انتقام سختی از آمریکا گرفته‌ایم، سخت در اشتباه هستند. این انتقام‌گیری از مدعیان آزادی پایان نیافته و در صورتی که آمریکا به خواست مردم ایران بی‌توجهی کند، باید منتظر پاسخی سخت از سوی مردم ایران باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:‌ آمریکایی‌ها باید به خواست مردم ایران احترام بگذارند؛ وگرنه هر روز و بیش از هر زمان گرفتار این انتقام خواهند شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار