دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حمله به پایگاه عین‌الاسد آغاز یک انقلاب است

»سرلشکر محسن رضایی» گفت: حمله به پایگاه عین‌الاسد شروع یک انقلاب است و آمریکا بداند شهادت سردار سلیمانی انقلابی را آغاز کرد.
کد خبر: ۳۸۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرلشکر پاسدار «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مراسم راهپیمایی و جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در تبریز با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا برای اولین بار از تبریز سر داده شده است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در سال 56 بر اساس همین شجاعت پیغامی خطاب به مردم آذربایجان صادر کردند.

وی افزود: آذربایجان در انقلاب و دفاع مقدس همواره پیشگام بوده است. درود بر شما مردم که برای سرباز امام حسین(ع) یعنی حاج قاسم سلیمانی که در عراق شهید شد، مراسمات باشکوهی برگزار کردید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تعریف و تمجید از مردم آذربایجان و تبریز ابراز داشت: نمی‌دانیم چگونه از شما مردم آذربایجان که همواره عامل ثبات و لنگرگاه انقلاب و کشور بوده‌اید، تشکر کنیم و اگر در دروازه تبریز بنویسیم، جغرافیای ثبات ایران گزاف نگفته‌ایم

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران تاکید داشت: در چهل ساله انقلاب سخت‌ترین تحریم‌ها را بر ما تحمیل کردند. خرید نفت، صادرات، معامله دلاری مارا تحریم کردند تا دولت ما بودجه نداشته باشد.

رضایی با بیان اینکه آیا ملت ایران اشتباه کرده که می‌خواهد مستقل باشد و راه خودش را برود، عنوان داشت: رییس جمهور تروریست آمریکا به نظامیان تروریستش دستور داده تا قهرمان ملی ما را شهید کنند.

وی با تهدید آمریکا تصریح کرد: حمله به پایگاه عین‌الاسد شروع یک انقلاب است و آمریکا بداند شهادت سردار سلیمانی انقلابی را آغاز کرد؛ همانطور که شهادت مصطفی خمینی مبدا ۲۲ بهمن شد، شهادت سردار سلیمانی آغاز انقلابی خواهد شد که منجر به خروج کامل آمریکا از منطقه می‌شود.

یادگار دوران دفاع مقدس متذکر شد: مساله انقلاب بزرگی است که در ایران آغاز شده و تنها عین الاسد نیست؛انتقام سخت از عین الاسد آغاز شده و به خروج آمریکا منتهی می‌شود

رضایی با بیان اینکه تا آمریکا از منطقه خارج نشود، اقتصاد ایران درست نخواهد شد، تاکید داشت: مساله سوریه یا انتقام شهید سلیمانی نیست بلکه آمریکا سی سال است که با حضور در منطقه اقتصاد ما را تحت تاثیر کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا نا امنی ایجاد می‌کند تا اسلحه بفروشد و مانع پیشرفت کشورهای اسلامی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه گام دوم انقلاب خودش یک انقلاب است و با شهادت سردار سلیمانی آغاز شده است، گفت: از خارج و داخل برخی نگذاشته‌اند که در اقتصاد، انقلاب ایجاد شود و مشکلات را حل کنیم، اما ملت ما قیام کرده و از همین آذربایجان انقلاب اقتصادی دیگر شروع خواهد شد.

رضایی عنوان کرد: شما عظمت ملت آذربایجان را بعد از شهادت سردار سلیمانی دیدید، اگرچه پیکر مطهر به تبریز نیامد اما چه شکوهی ایجاد شد؛ آقا مهدی باکری در دجله شهید شد و حاج قاسم سلیمانی چند متری دجله به شهادت رسید.

وی افزود: تا زمانیکه آخرین سرباز آمریکایی در منطقه باشد انقلاب ما ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار