رئیس جمهور:

حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن میثاق ملی را به نمایش گذاشت

حسن روحانی با صدور پیامی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و آگاهانه ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ماندگارترین صحنه‌های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۳۸۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ - 11February 2020

حضور پرشور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن میثاق ملی را به نمایش گذاشتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی خطاب به «مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی»، تاکید کرد که حضور پرشور و آگاهانه شما ملت غیور و انقلابی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با درخششی متفاوت و چشمگیر، ماندگارترین صحنه‌های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی

حضور پرشور و آگاهانه شما ملت غیور و انقلابی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، یک بار دیگر با درخششی متفاوت و چشمگیر، ماندگارترین صحنه‌های وحدت، یکدلی و میثاق ملی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

مشارکت صمیمی، یکدل و هوشمندانه مردم سراسر کشور در باز آفرینی این روز خجسته که امسال با اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تقارن داشت، موجب برکت و شکوهی مضاعف شد و به ویژه در شرایط امروز کشور، پافشاری و پایبندی به آرمان‌های نظام اسلامی و وفاداری به ارزش‌های تعالی‌بخش آن را بیش از همیشه نمایان کرد.

از سوی دیگر در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، این نمایش وحدت و همدلی، نشانۀ تدبیر و زمان‏شناسی ملتی آگاه است که می‌خواهد یکبار دیگر با مشارکت پرشور و آگاهانه، به وظایف دینی و انقلابی خویش عمل کرده و فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی را رقم بزند.

اینجانب در این دوران حساس و سرنوشت‌ساز حرکت پرمعنا، وحدت‌آفرین و با عظمت ملت شریف و همیشه در صحنه کشورمان را گرامی می‌دارم و از آحاد ملت، گروه‌ها و احزاب سیاسی که در این جشن ملی با اتحاد و همبستگی مستحکم خود، موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی کامل به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار