عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مبارزه با داعش کینه غرب از نیروهای مسلح ایران را دوچندان کرد

سیدقاسم جاسمی گفت: حامیان تروریسم تنها دلیل تضعیف قدرت و زوال داعش را حضور نیروهای ایرانی در منطقه می‌دانند و از تمام ظرفیت‌هایشان برای تضعیف قدرت سپاه استفاده می‌کنند که تحریم و تهدید این نهاد مصداق بارز آن است.
کد خبر: ۳۸۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۵ - 13February 2020

مبارزه با داعش کینه غرب از نیروهای مسلح ایران را دوچندان کردسیدقاسم جاسمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اقدامات جهادی نیروهای مسلح برای حفظ و ارتقای امنیت کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح ضمن حفظ انسجام و وحدتی که با هم دارند، تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌هایی که با حفظ امنیت و آبادانی کشور ارتباط مستقیم دارد، پای کار بوده و در جهت صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند؛ لذا اقدامات تاثیرگذار سپاه به عنوان نهادی ارزشی و ولایی که در واقع از یادگارهای بزرگ امام راحل است، باعث شده که امروز ما در منطقه به‌عنوان کشوری قدرتمند شناخته شویم.

وی با توجه به این نکته که توطئه‌ها و خصومت‌های غربی‌ها نمی‌تواند خللی در رسالت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وارد کند، افزود: رسالت سپاه حمایت از مظلومین و مردم بی‌دفاع است و پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام تکالیف دینی خود مرز نمی‌شناسند. حامیان تروریسم تنها دلیل تضعیف قدرت و زوال داعش را حضور نیروهای ایرانی در منطقه می‌دانند و از تمام ظرفیت‌هایشان برای تضعیف قدرت سپاه استفاده می‌کنند که تحریم و تهدید این نهاد مصداق بارز آن است.

نوریان با اشاره به تحریم‌های حامیان رژیم بعثی در طول جنگ تحمیلی علیه ایران تصریح کرد: موضوع تهدید و تحریم برای ما تازگی ندارد؛ چراکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تضعیف قدرت ایران در دستور کار غربی‌ها قرار گرفته است؛ اما هر زمان که مورد هجمه دشمنان قرار گرفتیم و از طرف آن‌ها تحریم شدیم با اتکا به دانش و ظرفیت‌های داخلی، خودکفا عمل کردیم و نشان دادیم که ما وابسته به کشورهای خارجی نیستیم.

وی گفت: تضعیف و تخریب انقلاب اسلامی در دستور کار غرب ‌بوده و همچنان به طرق مختلف بر محقق شدن این خواسته نامشروعشان پافشاری می‌کنند، اما مهم‌ترین عامل و مانع بر سر راه تمام اقدامات بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی ایران، تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای مسلح است که از بدو ظهور انقلاب تا کنون دشمنان را زمین‌گیر کرده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ضعف برخی مسوولان و مدیران حوزه اقتصادی برای کم‌کاری در خصوص خلاصی مردم از مشکلات معیشتی گفت: نیروهای مسلح ما نه‌تنها در زمینه نظامی و دفاعی از آمادگی 100 درصدی برخوردارند، بلکه این توانایی و ظرفیت را دارند که در زمینه اقتصادی وارد میدان شده و برای کم شدن دغدغه‌های اقتصادی ملت و کشور گام‌های موثری بردارند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار