حسین اکبری:

پیش بینی دو قمارباز اشتباه از آب درآمد

یک کارشناس مسائل خاورمیانه خاطرنشان کرد: ترامپ و نتانیاهو به این طرح به عنوان یک برگ برنده برای پیروزی در انتخابات آمریکا و سرزمین‌های اشغالی نگاه می‌کردند، ولی پیش بینی آن‌ها از این موضوع کاملاً غلط از آب درآمد.
کد خبر: ۳۸۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 12February 2020

پیش بینی دو قمارباز اشتباه از آب درآمدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسین اکبری»، با اشاره به اینکه وقوع انقلاب اسلامی، چهل سال ارائه طرح معامله قرن را عقب انداخت، اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی در ایران رخ نمی‌داد خیلی زودتر از این‌ها از چنین طرحی رونمایی می‌شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در حالی از این طرح رونمایی کردند که نسبت به گذشته ضعیف‌تر و ناتوان‌تر شده‌اند، ادامه داد: در این طرح حقوق مردم فلسطین به عنوان یکی از اجزاء مهم در این فرآیند به هیچ گونه مورد توجه قرار نگرفته است.

سخنگوی مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه ارائه چنین طرحی یک اشتباه بزرگ از سوی آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و دیگر همپیمانان غربی و عربی آن‌ها بود، افزود: ترامپ و نتانیاهو تصور می‌کردند که این طرح می‌تواند برگ برنده‌ای برای آن‌ها در جریان انتخابات در آمریکا و در سرزمین‌های اشغالی باشد، ولی برخلاف تصور آن‌ها شاهد این بودیم که بسیاری از افکار عمومی جهان با این طرح مخالفت کرده و اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه طرح ارائه شده نه تنها دستاوردی برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نداشته است بلکه باعث از بین رفتن اعتبار حداقلی دولت واشنگتن در منطقه شده است، تاکید کرد: قطعاً چنین طرحی نه تنها عملیاتی و محقق نمی‌شود بلکه باعث افزایش نفرت مردم منطقه از آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد شد.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار