پیکر مطهر شهید «حمید ریاحی» در عنبرآباد تشییع و خاکسپاری می‌شود

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «حمید ریاحی» جانشین اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد ۲۶ بهمن در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ - 14February 2020

پیکر مطهر شهید «حمید ریاحی» در عنبرآباد تشییع و خاکسپاری می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمود رئیسی» فرماندار شهرستان عنبرآباد در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ستوان یکم شهید «حمید ریاحی» جانشین اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد که شب گذشته (پنج‌شنبه) توسط فرد ناشناسی با ضرب گلوله به شهادت رسید، فردا شنبه ۲۶ بهمن از ساعت ۹ صبح، از مقابل اداره آموزش و پرورش عنبرآباد به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید حمید ریاحی در گلزار شهدای عنبرآباد تدفین می‌شود، افزود: از عموم مردم شهیدپرور منطقه و استان دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت کنند.

رئیسی با بیان اینکه این شهید والامقام بومی شهرستان و جمعی ناحیه انتظامی شهرستان عنبرآباد است، گفت: شهید ریاحی ۳۰ ساله و متاهل، دارای دو فرزند خردسال دختر و پسر است.

خاطرنشان می‌شود، با تلاش نیرو‌های انتظامی و امنیتی، قاتل شهید ریاحی در کمتر از چهار ساعت در حالی که در محور دوساری به کهنوج در حال فرار بود، در درگیری با نیرو‌های امنیتی کشته شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار