عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مقابله با تهاجمات فرهنگی روحیه و فرهنگ «دفاع‌ مقدس» را می‌طلبد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: از اهداف مهم دشمن در حمله همه‌جانبه فرهنگی، تغییر سبک زندگی اسلامی در جامعه و به خصوص قشر جوان است که این میدان جهاد اکبر، رشادت‌ها و معنویت زمان دفاع مقدس را می‌طلبد.
کد خبر: ۳۸۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵ - 20March 2020

مقابله با تهاجمات فرهنگی روحیه و فرهنگ «دفاع‌ مقدس» را می‌طلبدحجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برگرفته از نهضت حسینی و خمینی و برگرفته از ولایت فقیه بود، اظهار داشت: در طول هشت سال جنگ تحمیلی ما توانستیم دشمنان تا بن دندان مسلح را از مواضع ضد ایرانی‌شان عقب برانیم. یکی از عوامل مهمی که توانست شکست دشمنان را برای ما به ارمغان آورد، مقاومت بود، مقاومتی که توانست در هشت سال جنگ تحمیلی و در سخت‌ترین شرایط و بحرانی‌ترین وضعیت‌ها، مردم را به هشت سال ایستادگی و صبوری فرابخواند و هزینه این مقاومت را نیز با تقدیم هزاران شهید به اسلام و انقلاب اسلامی، پرداخت کنند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه آمریکا و متحدانش امنیت پایدار، اقتدار و استقلال ایران اسلامی را بر نمی‌تابند، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ما در اتاق‌های فکر خود به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه شکست نظام جمهوری اسلامی ایران، تضعیف و از بین بردن سه رکن انقلاب اسلامی کشورمان یعنی «ولایت فقیه»، «ایمان و باور‌های دینی» و «وحدت و مشارکت ملت در تمام عرصه‌ها» است.

وی ادامه داد: در حقیقت بدخواهان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی با ناامن کردن کشور‌های همسایه و با فرقه‌سازی در جهت تهاجم به ارزش‌های اسلامی، اعتقادی و ساختار سالم جامعه و خانواده و همچنین با ترویج بی‌عفتی در فضا‌ی مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و...، برای تضعیف باور‌های دینی و اعتقادی ملت ما تلاش‌های جدی صورت داده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با توجه به هزینه‌های گزاف دشمنان برای کم‌رنگ کردن فرهنگ و ارزش‌های انقلابی در کشورمان گفت: از اهداف مهم دشمن در این حمله همه‌جانبه فرهنگی، تغییر سبک زندگی اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت به سبک زندگی غربی و تحمیل فرهنگ پوچ مصرف گرایی و برهنگی به اکثریت جامعه و به خصوص قشر جوان است که این میدان جهاد اکبر، رشادت‌ها و معنویت زمان دفاع مقدس را می‌طلبد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: یقینا ضمن باور قلبی به این مسئله که دفاع ما در مواجهه با کینه‌ورزی دشمنان تمامی ندارد، باید مقابل این حملات سخت و خانه‌برانداز دشمن، اقدامات کارسازی صورت داد و می‌طلبد که با همدلی و همیاری همه دستگاه‌ها و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمن به خصوص در بحث مبانی اعتقادی، خانواده، عفاف و حجاب و تربیت نسل جوان، سخت تلاش کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها