گام دوم انقلاب، مجلس تراز و نیاز‌های فردا در رادیو انتخابات

وحید موسوی تهیه‌کننده رادیو گفت: برنامه‌های افق‌های نو برنامه‌ای تحلیلی-تبیینی درباره «گام دوم انقلاب، مجلس تراز و نیاز‌های فردا» است که تا چهارم اسفند از شبکه رادیویی انتخابات به صورت زنده پخش می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳ - 15February 2020

گام دوم انقلاب، مجلس تراز و نیاز‌های فردا در رادیو انتخاباتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با نزدیک شدن به انتخابات سرنوشت‌ساز دوم اسفند، و شروع به کار رادیو انتخابات در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران برنامه «افق‌های نو» از این شبکه رادیویی به روی آنتن رفت.

برنامه‌های افق‌های نو برنامه‌ای تحلیلی-تبیینی درباره «گام دوم انقلاب، مجلس تراز و نیاز‌های فردا» است که از ۲۳ بهمن الی ۴ اسفند از ساعت ۲۰ الی ۲۲ از شبکه رادیویی انتخابات به صورت زنده پخش می‌شود.

در این برنامه تلاش می‌شود بر اساس نکات ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب به موضوعات مرتبط با انتخابات مجلس و ضرورت‌های مورد نیاز برای رسیدن به مجلسی انقلابی و در تراز جمهوری اسلامی ایران پرداخته شود.

در اولین برنامه افق‌های نو به موضوع «مجلس یازدهم، گام دوم انقلاب و جوانان و جوانگرایی» پرداخته شد که داوود طالبی عضو هئیت علمی دانشگاه شهید بهشتی و مشاور بنیاد ملی نخبگان و دکتر مقصود درودی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور و محمد ایوبی پور مدرس دانشگاه امام حسین (ع) چارچوب‌های اصلی بحث را تبیین کردند.

در برنامه دوم که ۲۴ بهمن از رادیو انتخابات پخش شد، موضوع «گام دوم انقلاب، حکمرانی مطلوب و مجلس قوی و کارآمد» مورد توجه بود که ابوالفضل معصومی پژوهشگر انقلاب اسلامی و امین جواهری کوهی جامعه شناس سیاسی و ناصر دهقان کارشناس سیاسی و همینطور حجت الاسلام سیدرضا حسینی مباحثی را مطرح کردند.

در برنامه سوم که ۲۵ بهمن با موضوع «مجلس یازدهم، گام دوم انقلاب و نماینده تراز» به روی آنتن رفت یاسر برخورداری معاون پژوهشی پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر حسن بیک محمدلو دکترای آینده پژوهی و حسین شیخ الاسلام نماینده ادوار مجلس حضور داشتند.

وحید موسوی تهیه کننده برنامه «افق‌های نو» درباره اولویت‌های برنامه‌های آینده و اهدافی که در این برنامه دنبال می‌شود، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و اهدافی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در آن ترسیم کردند نقشه راهی است برای آینده کشور و با توجه به اینکه بعد از ابلاغ این بیانیه، انتخابات مجلس یازدهم اولین انتخابات در این فرآیند محسوب می‌شود، این ضرورت وجود دارد که با موشکافی در بیانیه گام دوم انقلاب نماینده تراز جمهوری اسلامی ایران برای مردم به تصویر کشیده شود تا بر اساس آن مردم بتوانند در انتخابات پیش رو تصمیم درستی بگیرند.

وی در ادامه افزود: برنامه افق‌های نو با همراهی فاطمه شعار به عنوان دستیار تهیه و میثم پوراعظم به عنوان آیتم ساز و با همراهی عماد نجار به عنوان کارشناس مجری تا چهارم اسفند از شبکه رادیویی انتخابات پخش خواهد شد.

مخاطبان می‌توانند برای ارتباط با این برنامه از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۵۵ پیام‌های خود را در حین برنامه ارسال کنند.

انتهای پیام/102

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار