وابسته به کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران کشور؛

صندوق قرض‌الحسنه «نورالمجتبی (ع)» افتتاح شد

مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران از افتتاح صندوق قرض‌الحسنه نورالمجتبی (ع) وابسته به این کانون با همیاری خیرین ایثارگر جهت اعطای تسهیلات به اعضای این کانون به‌ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران و فرهنگیان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ - 16February 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمد فتحی» مدیرعامل کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران در تشریح این خبر اظهار داشت: خدمات‌رسانی صادقانه و افزایش رضایت‌مندی اعضای این کانون همیشه در اولویت برنامه‌های کانون بوده و تمامی تلاش مجموعه هیئت مدیره و سایر همراهان کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران در راستای تحقق موارد مذکور است.

فتحی تکمیل فرم عضویت در کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران را از شرایط اولیه بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه نورالمجتبی (ع) برشمرد و اضافه کرد: این تسهیلات به درخواست اعضا به صورت موردی و با توجه به شاخص‌های مشخص شده طبق جدول مربوطه انجام خواهد شد.

وی افزود: تسهیلات پرداختی به صورت قرض‌الحسنه بوده و کارمزد آن فقط چهار درصد است و مدت بازپرداخت تسهیلات براساس جدول برنامه‌ریزی شده و اعتبارات قرض الحسنه نورالمجتبی (ع) تنظیم شده است.

به گزارش دفاع‌پرس،‌ عضویت در کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران به صورت آنلاین در سایت فراهم شده تا همه عزیزان از سراسر کشور بتوانند به عضویت این کانون درآیند و مدارک ارسال شده و درخواست‌ها توسط کمیته تسهیلات بررسی و به متقاضیان در کمترین بازه زمانی اعلام می‌شود.

متقاضیان محترم می‌توانند جهت ارتباط با کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران از شماره تماس ۰۹۹۱۴۹۲۲۹۲۱ یا پایگاه اطلاع رسانی کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگران به نشانی www.fshahed.ir و یا آی دی fshahed_ir@ استفاده کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار