محمد عبدالسلام:

سرنگونی جنگنده سعودی نشانه افزایش توان پدافندی است

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن با اشاره به اینکه سرنگونی جنگنده تورنادو در آسمان استان الجوف یمن ضربه مهلکی به متجاوزان سعودی است، گفت: سرنگونی جنگنده سعودی نشان از افزایش قابل ملاحظه توانمندی واحد پدافندی یمن دارد.
کد خبر: ۳۸۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ - 16February 2020
سرنگونی جنگنده سعودی نشانه افزایش توان پدافندی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی بلندپایه در وزارت دفاع یمن اظهار داشت: سلاح مورد استفاده در سرنگونی جنگنده تورنادوی ارتش سعودی بخشی از سامانه دفاع هوایی جدید و پیشرفته ساخت داخل است.
 
وی افزود: این سامانه جدید چالشی اساسی و جدی برای هواپیما‌های متجاوزان به شمار می‌رود.
 
در همین راستا، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن گفت: سرنگونی جنگنده تورنادو در آسمان استان الجوف یمن ضربه مهلکی به متجاوزان سعودی است.
 
وی به رژیم سعودی گوشزد کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پاسخ کشتار اخیر متجاوزان در استان الجوف را خواهند داد که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر از جمله زنان و کودکان منجر شد.
 
عبدالسلام در توئیت خود افزود: سرنگونی جنگنده تورنادو گامی است که نشان از افزایش قابل ملاحظه توانمندی واحد پدافندی یمن دارد.
 
وی با اشاره به کشتار اخیر متجاوزان در استان الجوف گفت: دشمن با چنین کشتار‌های وحشیانه‌ای علیه غیرنظامیان نخواهد توانست بر شکست‌های پیاپی خود سرپوش بگذارد و آن را جبران کند.
 
عبدالسلام تاکید کرد: ملت یمن به جنایتکار اجازه نخواهند داد که به تجاوزگری خود ادامه دهد.
 
جنگنده‌های سعودی به گروهی از غیرنظامیان که در نزدیک لاشه جنگنده تورنادو تجمع کردند و سه خانه و یک خودرو در نزدیکی آن حمله کرده و بیش از ۳۰ نفر را شهید و ده‌ها نفر دیگر را زخمی کردند.
 
جنگنده‌های سعودی همچنین چند بار به محل یاد شده حمله کرده و جلوی امدادرسانی به زخمی‌ها را گرفتند.
 
انتهای پیام/ ۴۲۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار