«پیراهن دوستی» به چاپ دوم رسید

مدیرعامل به‌نشر از چاپ دوم کتاب «پیراهن دوستی» در بازه زمانی کمتر از یک ماه همزمان با استقبال مخاطبان از مسابقه کتابخوانی «ریحانه» خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 16February 2020

«پیراهن دوستی» به چاپ دوم رسیدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حسین سعیدی» مدیرعامل به‌نشر با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «ریحانه» با محوریت کتاب «پیراهن دوستی» از مجموعه «هشت قصه از زندگی معصومین» از چاپ دوم این اثر توسط انتشارات به‌نشر خبر داد و اظهار داشت: انتشارات به‌نشر ذیل بسته برنامه‌های ریحانه آستان قدس رضوی برای سومین سال و پس از تجربه برگزاری مسابقه کتابخوانی ریحانه یک و ریحانه دو در ایام فاطمیه سال‌های ۹۵و ۹۶ سومین دوره از این مسابقه را همزمان با ایام فاطمیه در سال ۹۸ آغاز کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس به دلیل استقبال علاقه‌مندان از کتاب «پیراهن دوستی» و پویش کتابخوانی «ریحانه» این اثر تاکنون به چاپ دوم و مجموع شمارگان چهار هزار نسخه رسیده است.

به گفته سعیدی کتاب «پیراهن دوستی» از جدیدترین آثار حوزه ادبیات دینی به‌نشر که شامل هشت قصه از زندگی حضرت زهرا (س) است، روایتگر داستان‌هایی کوتاه از زندگی این بانوی بهشتی است.

مدیرعامل به‌نشر خاطرنشان کرد: این اثر که در قالب گروه تولید و نوجوان انتشارات به‌نشر با عنوان «کتاب‌های پروانه» و برای گروه سنی «ج» و «د» منتشر شده است، توسط مسلم ناصری از نویسندگان برجسته ادبیات دینی کشور به رشته تحریر درآمده است.

وی با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی ریحانه در بازه زمانی اول تا ۳۰ بهمن ماه ۹۸ و در دو بخش در حال برگزاری است، افزود: در بخش نخست علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «پیراهن دوستی» هشت قصه از زندگی حضرت زهرا (س) به همراه کد قرعه‌کشی انحصاری با قیمت ۸۰۰۰ تومان را از فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر، سایر کتابفروشی‌های معتبر از سراسر کشور یا سایت فروشگاه الکترونیکی به‌نشر به نشانی www.behnashr.com خریده و مطالعه کنند.

همچنین مخاطبان می‌توانند سوالات مسابقه به همراه راهنمای ارسال پاسخ را از سایت www.behnashr.razavi.ir دریافت کنند.

مدیرعامل به‌نشر یادآور شد: هشت کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی و هشت بسته ویژه عفاف و حجاب برای برگزیدگان قرعه‌کشی بخش نخست مسابقه کتابخوانی ریحانه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به نحوه شرکت در بخش دوم این مسابقه تصریح کرد: کتاب‌دوستان برای شرکت در بخش دوم نیازی به خرید کتاب ندارند و فقط با انتشار یک بخش از محتوای کتاب پیراهن دوستی در اینستاگرام به صورت عکس، ویدئو، پادکست، تصویرسازی یا نقاشی همراه با #به_نشر و#پیراهن_دوستی و تگ صفحه انتشارات به‌نشر behtarinhaye_nashr در این بخش مسابقه شرکت نمایند و به برگزیدگان این بخش هشت کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی اهدا می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه محدودیتی برای شرکت در بخش دوم وجود ندارد، گفت: صفحه اینستاگرام علاقه‌مندان حتما باید به صورت عمومی قابل نمایش باشد و برگزیدگان از بین پست‌هایی که بیشترین لایک را داشته باشند، انتخاب می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: «پیراهن دوستی»، «گرده‌های طلایی نان»، «اشکی بر زخمی»، «یادگاری»، «باران مروارید»، «گردنبند»، «خالی، اما پر از آفتاب» و «اذان ناتمام» عنوان هشت قصه کتاب «پیراهن دوستی» هستند که داستان‌هایی کوتاه از زندگی حضرت زهرا (س) این بانوی برگزیده و گرامی را برای نوجوانان امروز روایت می‌کند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار