اهدای نشان «حبیب» به برگزیدگان نوزدهمین دوره جشنواره شهید حبیب غنی‌پور

مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور در مسجد جوادالائمه (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ - 17February 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور روز دوشنبه ۱۲ اسفند، بعد از نماز مغرب و عشا در محل شبستان مسجد جوادالائمه (ع) برگزار می‌شود.

در بخش‌های کتاب کودک، رمان نوجوان و رمان بزرگسال - حداکثر دو کتاب در هر بخش- تحت عنوان کتاب سال و کتاب تقدیری معرفی خواهند شد. در این مراسم به برگزیدگان جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور در هر بخش، نشان حبیب ،‌تندیس جشنواره و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت و پدیدآورندگان کتاب های تقدیری نیز نشان حبیب و لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

گفتنی است که در طی ۱۸ دوره برگزاری این جشنواره (در برخی از دوره‌ها) سازمان های فرهنگی و ادبی، جوایزی نقدی به برندگان اهدا کرده‌اند. با عنایت به این که در سال های گذشته حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد ادبیات داستانی از این امکان استفاده کرده‌اند، امسال نیز این شرایطی فراهم شده است تا نهادها، سازمان‌ها و مراکز فرهنگی و ادبی داوطلب بتوانند در شب برگزاری مراسم، هدایای مورد نظر خود را به منتخبین این جشنواره تقدیم و از این عزیزان تقدیر و تجلیل کنند.

لازم به ذکر است که جشنواره شهید حبیب غنی‌پور در امور مربوط به داوری آثار و امور اجرایی جشنواره، مثل همیشه مستقل عمل کرده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها