تقدیر از عوامل فیلم «آبادان یازده ۶۰» در رسانه ملی

مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 17February 2020

تقدیر عوامل فیلم «آبادان یازده ۶۰» در رسانه ملیبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» صبح امروز با حضور حمید شاه‌آبادی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران و سازندگان این فیلم در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهرداد خوشبخت کارگردان «آبادان یازده ۶۰» در خصوص این فیلم گفت: هنرمندان رادیوی آبادان در این فیلم کمک زیادی به ما کردند. من دوست داشتم دین خود را به شهر آبادان ادا کنم و قصه‌های متعددی داشتم که سرانجام تصمیم گرفتم درباره رادیو نفت آبادان کار کنم.

وی در ادامه گفت: در آغاز جنگ کارکنان رادیو آبادان با حداقل امکانات توانستند کار بزرگی را در زمانی که مردم نیاز به روحیه داشتند انجام دهند. این فیلم با همه سختی‌ها و کمبود بودجه به جشنواره فیلم فجر سی و هشتم رسید و مورد توجه مردم قرار گرفت. تا جایی که این فیلم جزء پنج فیلم برگزیده مردمی بود. دلیل این امر این است که ما به تاریخ وفادار بودیم و سعی کردیم از شعارزدگی صرف فاصله بگیریم. دوستانی که از نزدیک شاهد اتفاقات فیلم در ابتدای جنگ تحمیلی بودند واقعی بودن آن را تاکید داشتند.

در ادامه این مراسم حمید شاه‌آبادی معاونت صدای رسانه ملی اظهار داشت: «آبادان یازده ۶۰» یک سوژه بکری را مورد توجه قرار داده است. اصحاب رادیو از کسانی نبودند که از کنار هشت سال دفاع مقدس به سادگی بگذرند و در تمام لحظات حساس جنگ تحمیلی در کنار رزمندگان اسلام به وظیفه خود عمل کردند.

وی همچنین گفت: اصحاب رادیو همانند دیروز که با ایثارگری از کیان مملکت دفاع کردند، امروز هم از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب به خوبی صیانت خواهند کرد.

در ابتدای این مراسم فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی «مهرداد خوشبخت» برای هنرمندان و کارکنان صدای رسانه ملی اکران شد.
انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها