کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نحوه تشکیل «جبهه مقاومت» توسط سردار سلیمانی/ با شهادت حاج قاسم وارد دوره «پساآمریکا» شدیم

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه پس از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی وارد دوره «پساآمریکا» در منطقه غرب آسیا شدیم، نحوه شکل‌گیری «جبهه مقاومت» توسط این سردار رشید اسلام را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۸۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۹ - 18February 2020

نحوه تشکیل «جبهه مقاومت» توسط سردار مقاومت/ با شهادت حاج قاسم سلیمانی وارد دوره «پساآمریکا» شدیم«حسین کنعانی‌مقدم» کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درباره شکل‌گیری جبهه مقاومت اظهار داشت: سردار سلیمانی از زمانی‌که فرمانده نیروی قدس شد، هسته‌های مقاومت در منطقه را شناسایی و تقویت کرد و پس از آن، این هسته‌های مقاومت تبدیل به حلقه‌های مقاومت در کشورهای مختلف شدند؛ حاج قاسم سلیمانی حلقه‌های مقاومت در کشورهای مختلف را به یکدیگر متصل کرد تا زنجیره مقاومت ایجاد شود و در نهایت جبهه مقاومت شکل گیرد. 

وی تاکید کرد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، شاهد یک جنبش اجتماعی مقاومت در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی بودیم، به‌طوری‌که این جنبش اجتماعی می‌تواند مبنا و پایه خروج آمریکا از منطقه باشد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی وارد دوره پساآمریکا در منطقه غرب آسیا شدیم، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی به این فکر هستیم تا «مقاومت» تبدیل به نهادهای قدرتمند حاکمیتی در سراسر کشور و منطقه شود.

کنعانی‌مقدم در خصوص انتقام سخت جبهه مقاومت از تروریست‌های آمریکایی گفت: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس متعلق به ایران یا عراق نیستند، بلکه به تمامی جبهه مقاومت تعلق دارند؛ به همین دلیل تمام هسته‌های مقاومت در سراسر دنیا، خواهان انتقام سخت از آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی با تاکید بر اینکه انتقام سخت محدود به یک عملیات نظامی نمی‌شود، بلکه خروج آمریکا از منطقه یکی از نتایج این انتقام سخت خواهد بود، خاطرنشان کرد: تمام گروه‌های جبهه مقاومت این حق را برای خود قائل هستند تا براساس توانمندی خودشان و حضورشان در مناطق مختلف از آمریکایی‌ها انتقام بگیرند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار