حجت‌الاسلام آل هاشم در حاشیه دیدار مردم آذربایجان با امام خامنه‌ای مطرح کرد؛

لحظه‌شناسی و اقدام به‌هنگام مردم تبریز در میادین دفاع از انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام آل هاشم در حاشیه دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، لحظه‌شناسی و اقدام به‌هنگام در میادین دفاع از انقلاب اسلامی را از خصوصیات برجسته مردم تبریز عنوان کرد.
کد خبر: ۳۸۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ - 18February 2020

///به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم استان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) به مناسبت چهل و دومین سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ با حضور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار که طبق سنت هر ساله برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه استفاده از ظرفیت‌های جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام آل هاشم در این دیدار لحظه شناسی و اقدام به هنگام در میادین دفاع از انقلاب را از خصوصیات برجسته مردم تبریز عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ضمن تشریح گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی این استان در خصوص نهادینه کردن بیانات حضرت امام خامنه‌ای پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب در تبریز گفت: معتقدیم مساجد به‌عنوان خاستگاه اصلی نیروهای انقلاب اسلامی باید مرکز طراحی، اندیشه‌ورزی و فعالیت باشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار