فرمانده مرزبانی کرمانشاه خبر داد؛

درگيری مرزبانان هنگ مرزی غرب کشور با تعدادی متجاوز به مرز

سرهنگ «یحیی الهی» به تازگی حین حراست و پاسداری از مرز‌های غرب کشور، با تعدادی متجاوز که قصد شکستن حریم امنیتی مرز‌های کشور را داشتند خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ - 18February 2020

درگيري مرزبانان هنگ مرزی غرب کشور با تعدادی متجاوز به مرزبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرهنگ «یحیی الهی» فرمانده مرزبانی استان كرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی پاوه به تازگی حین حراست و پاسداری از مرزهای غرب کشور، با تعدادی متجاوز که قصد شکستن حریم امنیتی مرزهای کشور را داشتند، برخورد کردند.

وی افزود: مرزبانان با فرمان ایست و اخطار نسبت به متواری کردن متجاوزان مرزی اقدام کردند که متجاوزان با بی‌توجهی به فرمان مأموران به راه خود ادامه دادند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ادامه داد: مرزبانان که از شکستن حریم امنیتی مرزهای کشورمان توسط متجاوزان اطمینان حاصل کرده بودند، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت متجاوزان تیراندازی کردند که در پی این تیراندازی چهار متجاوز مجروح و یک نفر نیز کشته شد.

الهی خاطرنشان کرد: مرزبانان برابر وظایف قانونی، از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری ‌می‌کنند و با هرگونه تردد غیرمجاز متجاوز در حریم ممنوعه مرزهای کشور برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار