امیر «چیت فروش» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

باید در فضای مجازی کاملا مسلح بود و دفاع کرد

مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما باید کاملا مسلح باشیم و در دنیای مجازی آماده و با تسلیحات کامل ایستادگی کنیم تا از هویت انقلاب، ایران اسلامی و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس دفاع کنیم.
کد خبر: ۳۸۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۰ - 29March 2020

امیر سرتیپ «حسین چیت‌فروش» مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان گفت: تنها راه نجات مردم و دفاع مقدس را در هر دورانی تفسیر و نگاه به ولایت فقیه می دانم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در هر زمان دشمن شناسی، بصیرت و اتفاقات خاص را تفسیر می کنند که اگر خود شخص نتواند تفسیر کند و یا به تشخیص صحیحی برسد بهترین راه ممکن پیروی و اطاعت از رهبری است.

امیر چیت فروش در پاسخ به سوال اینکه جنگ امروز و جنگ دوران دفاع مقدس چه تفاوتی با یکدیگر دارند، عنوان کرد: صورت مساله از جنگ سخت تغییر کرده ولی آمادگی باید در هر دورانی باشد و لازم است، جنگ و جبهه امروز، فضای مجازی و شبکه های ماهواره است و ما باید با هوشیاری مراقب باشیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه خاطرنشان کرد: من از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و هجمه های دشمن ترسی که ندارم هیچ، بلکه آن را مثبت فرض می کنم چرا که ما را بیدارتر، هوشیارتر، قوی تر و آماده تر می کند و جبهه کفر و باطل را بیش از پیش برای ما نشان می دهد و ما را به دین و جبهه حق نزدیک تر می کند.

چیت فروش افزود: روزهای اول انقلاب یک دشمن و رژیم مسلح و قوی را پیش رو داشتیم. مردم با دست خالی، ایمان و تقوی و با اعتقاد به رهبرشان گام برداشتند و به پیروزی رسیدند، امروز نیز مردم در کنار رهبرشان هستند با این تفاوت که این بار توانمندی های بالایی در عرصه های مختلف دفاعی، نظامی و غیره داریم.

این مسئول نظامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همانطور که رهبر معظم ما در سخنانشان بسیار شیوا و رسا فرمودند، شکوه، عظمت و پیچیدگی کشتی تایتانیک نتوانست جلوی غرق شدنش را بگیرد، آمریکا هم عظمتش و قدرتش همین طور است و غرق خواهد شد و نمیتواند این عظمت و قدرت جلوی غرق شدنش را بگیرد.

همرزم شهید بابایی ادامه داد: ما باید کاملا مسلح باشیم، پاسخگوی سریع و دقیق باشیم و در دنیای مسلح مجازی آماده و با تسلیحات کامل ایستادگی و مبارزه کنیم تا از هویت انقلاب و ایران اسلامی، تاریخ این مرز و بوم، تاریخ جنگ تحمیلی و رشادت ها و ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس دفاع کنیم.

سرتیپ چیت‌فروش افزود: این همه شهید که در کشور داده ایم کم نیستند، می توانند غرور ملی در فضای مجازی باشند که هستند، می توانند باعث افزایش بصیرت باشند، پس لازم است تا در همه مقاطع از مهدکودک تا دانشگاه و بالاتر با گروه های آموزشی کشور و با اساتید خوش اخلاق و زبده و ادیب همراه با یک مدیریت عالی پیش رفت تا ان شالله گامی مهم در این زمینه برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار