به بهانه‌ی دوم اسفند، روز حماسه‌ی انتخابات؛

حماسه‌ای دیگر به یاد حماسه‌سازان عرصه‌های دفاع از میهن

حضور باشکوه همه مردم ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری در دوم اسفند ثابت کرد، جنگ نرم رسانه‌های وابسته‌ی غرب و شرق عالم هرگز خللی در یکپارچگی این ملت وارد نکرده و نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۸۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۳ - 22February 2020

 به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ایران سرزمینی کهن است که از دیرباز به دلیل موقعیت خاص سوق الجیشی در تیررس نگاه اهریمنان بوده و هست و یقینا خواهد بود. بسیاری از دلیران و دلاوران دوران هم و غم خود را بر آن داشتند تا با اهدای جان خود از این سرزمین اهورایی، در برابر اهریمنان ناپاک دفاع کنند.

سرداران دلیری که تعلیمات قرآنی و اسلامی را مدنظر خویش قرار داده و همواره زیر لب ذکر می‌گفتند، از جان شیرین خود گذشتند تا مام میهن و ناموس پابرجا بماند. چه همت‌ها و باقری‌ها و باکری‌هایی که جانانه با اهریمنان زمانه‌ی خود به پیکار پرداختند و رفتند و این مرز و بوم را میراثی گذاشتند گران‌بها برای نسل‌های بعدی که عاشق شهد شهادت بودند و خود نیز به دیدار یاران جان شتافتند.

چه سردار قاسم سلیمانی‌ها و حمیدرضا باب‌الخانی‌ها و ... که عاشقانه برای کشور و حفظ حریم مقدس اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین، به پیکار با غاصبین رفتند و در این راه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

چه سرداران بزرگی که در عرصه‌های علمی و تحقیقاتی و دانشگاهی مجاهدت کردند و در آن راه شربت شهادت نوشیدند. شهیدان علی محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و احمدی روشن نمونه‌ی بارز این گونه سرداران همیشه حاضر در عرصه‌های علمی و پژوهشی بودند. از دیگر سرداران عرصه‌های فرهنگی که در میادین خبری و ژورنالیستی مدال شهادت به گردن آویختند می‌توان به شهید محمود صارمی و شهید اهل قلم مرتضی آوینی و ... اشاره کرد که در عرصه‌های خبری مایه‌ی افتخار و از سویی دیگر مایه‌ی استقلال رسانه‌ای کشور بودند.

حماسه‌ای دیگر به یاد حماسه‌سازان عرصه‌های دفاع از میهن

دلیران عرصه‌های نبرد و دفاع نرم، میراثی که از خود به جای گذاشتند، هرگز دست کمی از میراث سرداران عرصه‌های جنگی و نبرد‌ها و دفاع‌های سخت ندارد؛ و آن میراث چیزی نیست جز؛ استقلال کشور. بارزترین نماد استقلال هر کشوری برگزاری انتخابات آزاد است و امروز پس از یک قرن تلاش بی وقفه، مجاهدت مجاهدان راه استقلال کشور از دوره‌ی مشروطه تا به امروز، به ثمر نشسته و اینگونه حضور حماسی مردم را پای صندوق‌های رای می‌توان دید.

مردم با حضور چشمگیر خود پای صندوق‌های رای بار دیگر نشان دادند هر کدام مرد یا شیرزنی هستند که با حضورشان درعرصه‌ی انتخابات، میراث‌داران خون شهدای این مرز و بوم هستند و هرگز اجازه نخواهند داد پرچم علمداران استقلال این کشور به زمین افتد. هر برگه‌ی رای که در صندوق‌ها ریخته می‌شود، یک مشت محکم به دهان استکبار جهانی است و انتقام خونین مردان و زنانی است که شاید بنا به اقتضاء در میادین استراتژیک نظامی یا امنیتی حضور ندارند، ولی قدردان خون پاک شهدای این سرزمین بوده و هستند و جاودانه خواهند بود.

دوم اسفند امسال شوری دیگر و حال و هوای دیگری برای عاشقان داشت. شوری که نشان و نمادی از عشق به سرداران بزرگ این مرز و بوم داشته و دارد و همچنان خواهد داشت. دوم اسفند امسال، فصل الختام همه‌ی اختلافاتی بود که به همبستگی دامن می‌زد.

حضور همه‌ی دلدادگان اعم از شیعه، اهل سنت و سایر اقلیت‌های دینی و مذهبی که استقلال کشورشان برایشان حائز اهمیت است، در دوم اسفند امسال باشکوه بود، همگی دست در دست یکدیگر پا به عرصه‌ی انتخابات گذاشتند و ثابت کردند جنگ نرم رسانه‌های وابسته‌ی غرب و شرق عالم هرگز خللی در یکپارچگی این ملت وارد نکرده و نمی‌کند و نخواهد کرد.

آری، اتحاد و همبستگی ملی در واپسین روز‌های زمستان امسال، بهاری دیگر را رقم زد و نوید آن داد که از این ملت استقلال‌طلب، سرداران بزرگ دیگری پا به عرصه خواهند گذاشت. سردارانی که مانند پیشینیان خود، مایه‌ی فخر و مباهات خواهند بود و از میراث گران‌سنگ مجاهدان راه استقلال این مرزو‌بوم محافظت و حراست خواهند کرد و خاری خواهند شد در چشم دشمنان چشم تنگ این سرزمین کهن.

انتهای پیام/101

نظر شما
پربیننده ها