دعوت رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

سردار سلیمانی طی پیامی از مردم برای شرکت پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
کد خبر: ۳۸۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ - 20February 2020

دعوت رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مردم برای حضور پرشور در انتخاباتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامى، ملت ایران را به مشارکت در حماسه ملى انتخابات مجلس دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت قهرمان ایران!
روند حوادث کشور و قرائن آشکار و پنهان؛ جملگى حکایت از آن دارند که آمریکا و اذناب داخلى شیطان بزرگ، در یک همپیمانى آشکار طى سال هاى اخیر به قصد ایجاد فشارى تاریخى برگُرده مستضعفین، در پى مأیوس ساختن ولى نعمتان حقیقى انقلاب از جمهورى اسلامى اند!

به نحوى که در تصور خام و احمقانه خویش گمان مى کنند اگر یک جریان سیاسى واداده و آمریکاپرست، اقتصاد کشور را به نیابت از آمریکا تعمداً فلج نماید مستضعفین ایران و جهان دست از حمایت از انقلاب اسلامى خواهند شست!

حال آنکه هنوز نمى دانند مستضعفین عالم، انقلاب را همچون فرزند خویش از خون و جان خویش عزیزتر مى شمارند و تا پاى جان از انقلاب اسلامى حمایت خواهند کرد.

اینجانب به عنوان خادم بزرگترین تشکیلات مستضعفین جهان، یکایک ملت ایران خصوصا ده‌ها میلیون همرزم بسیجى ام را بدینوسیله به حضورى دشمن شکن و وحدت آفرین در راستاى تشکیل مجلسى قوى و در خور شأن ایران بزرگ، پاى صندوق هاى رأى دعوت مى نمایم؛ و امید آن دارم که به فضل الهى تشکیل مجلسى پاسخگو و مردمى، گره گشاى درد‌ها و محرومیت هاى مستضعفان و ولى نعمتان راستین انقلاب باشد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار