استاندار تهران:

نیم میلیون نفر در تهران تا ساعت ١١:١٠ رأی داده‌اند

«انوشیروان محسنى بندپى» گفت: تا ساعت ١١:١٠ نیم میلیون نفر در استان تهران رای خود را به صندوق ها ریختند.
کد خبر: ۳۸۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ - 21February 2020

نیم میلیون نفر در استان تهران تا ساعت ١١:١٠ رأی داده‌اندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «انوشیروان محسنى بندپى» استاندار تهران، ضمن بازدید از روند برگزارى انتخابات یازدهمین مجلس شوراى اسلامى و اولین انتخابات میان‌دوره‌اى پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبرى، رأى خود را در صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تا این لحظه در تهران نیم میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند.

بندپی افزود: نماینده دو وظیفه اصلی دارد. اول تصویب قوانین چه به صورت لایحه و چه به صورت طرح و وظیفه دوم نماینده، نظارت است.

وی اظهار کرد: هرچه افرادی که در مجلس حضور پیدا می‌کنند از توان تخصصی، کارشناسی و سلامت در همه حوزه‌ها برخوردار باشند، مجلس قوی‌تری خواهیم داشت.

وی با اشاره به وظایف نمایندگان افزود: قوانین مجلس، می‌تواند در رونق تولید و اشتغال برای همه موثر باشد. این روزها سلامت آحاد جامعه بسیار مهم و یکى از وظایف نمایندگان، رسیدگی به امر سلامت و بهداشت است.

وی با بیان اینکه مجلس باید به قوانین نظارت داشته باشد، تصریح کرد: مجلس باید نظارت کند که قوانین تا چه اندازه عملیاتی و بر مردم اثرگذار است. 

استاندار در رابطه با میزان حضور مردم، پاى صندوق هاى رای بیان کرد: تا ساعت ١١:١٠ نیم میلیون نفر در استان تهران رای خود را به صندوق ها ریختند. در حرم عبدالعظیم حسنی هم مشاهده کردم همه مردم از اقشار مختلف در این حماسه بزرگ و جشن ملی، شرکت و حضور دارند.

بندپی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات کاری جهادی است و هرکسى که به سربلندی و اقتدار کشور فکر می‌کند، در این حماسه باید حضور پیدا کند. کسانى که در شک و دو دلى هستند به پاى صندوق رأى بیایند و تصمیم ملی را رقم بزنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار