امام جمعه اهواز:

مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده میثاق با مکتب شهید حاج «قاسم سلیمانی» است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد گفت: میزان بالای مشارکت مردمی در انتخابات نشان‌دهنده میثاق و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدا و مکتب شهید حاج «قاسم سلیمانی» است.
کد خبر: ۳۸۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ - 21February 2020

مشارکت مردم در انتخابات نشان‌دهنده میثاق با مکتب شهید حاج «قاسم سلیمانی» است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید«محمدنبی موسوی فرد» در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اهواز اظهار داشت: انتخابات‌ها موتور محرکی هستند که سوخت آنها برای به حرکت درآوردن قدرت انقلاب اسلامی، با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای صورت می گیرد و به دنیا این پیام را مخابره می‌کند که آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز زنده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چشم انداز یک انقلابی است که در سایه رای و حضور حداکثری مردم  پای صندوق‌های رای به وجود آمده است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: میزان بالای مشارکت مردمی در انتخابات نشان‌دهنده میثاق و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) شهدا و مکتب شهید حاج «قاسم سلیمانی» است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: دشمن نمی‌تواند در مقابل چنین جامعه ای که ۲ مولفه امید و حضور حداکثری مردم در صحنه های گوناگون را دارد تفرقه‌انگیزی و ایجاد آشوب کند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: ما باید دشمن را از دوست و دوست را از دشمن تشخیص بدهیم  که به چه کسانی رای ندهیم و به چه کسانی رای بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: باید شناخت پیدا کنیم که چه کسانی در چند سال گذشته بیت المال مسلمین را در میان خود دست به دست کردند،  در صورتی که مردم سخت ترین شرایط معیشتی را داشتند.

وی ادامه داد: باید بدانیم که چه کسانی برای خود و هم طیف های خود حقوق های نجومی تدارک دیدند؛ چه کسانی مردم را با گرانی‌ افسار گسیخته کالا و خدمات تنها گذاشتند در صورتی که وظیفه نظارت به امور به عهده همین افراد بوده و سوگند یاد کردند که مردم را تنها نگذارند و تلاش کنند که مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها