فرمانده دریابانی هرمزگان خبر داد؛

انهدام باند قاچاقچیان سوخت در سواحل خلیج فارس

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان سوخت و کشف یک میلیون لیتر گازوئیل در مرز‌های آبی استان به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ - 23February 2020

انهدام باند قاچاقچیان سوخت در سواحل خلیج فارسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «حسین دهکی» فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مقابله و مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین توجه به پیامد‌های مخرب و تاثیرگذار این پدیده بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باند‌ها و شبکه‌های سازمان‌یافته قاچاق سوخت به‌صورت ویژه در دستور کار مرزبانان این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه‌روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان هرمزگان در شهرستان جاسک، باند قاچاقچیان سوخت که به‌صورت کلان اقدام به قاچاق می‌کردند، شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان افزود: با اقدام به‌موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه، شناور شناسایی شده حامل محموله سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان جاسک متوقف شد.

سرهنگ دهکی عنوان کرد: در این عملیات یک فروند کشتی خارجی توقیف و یک میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۷۰ میلیارد ریال نیز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۳ متهم خارجی تبعه کشور اندونزی، سنگاپور و سنگال دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با برشمردن خسارات جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار