مديركل بنياد شهيد كرمانشاه:

شهدا با خدمت صادقانه خود ماندگاری و اقتدار نظام را تضمین کردند

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» گفت: شهدا با خدمت صادقانه و بی‌منت خود ماندگاری و اقتدار نظام را تضمین کردند و خانواده‌های آنان نیز با صبر و استقامتی که از خود به یادگار گذاشتند، برگ زرین دیگری بر تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی افزودند.
کد خبر: ۳۸۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 23February 2020

دستآوردهای نظام اسلامی حاصل خون شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران كرمانشاه در ديدار با خانواده شهيد «علی‌اکبر قربانی» که در شهرستان سنقروکلیایی از شهرستان‌های استان كرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دستاوردهای نظام اسلامی حاصل خون و ایثارگری شهدا و خانواده‌های ایثارگر این کشور است.

عسگری گفت: شهدا با خدمت صادقانه و بی‌منت خود ماندگاری و اقتدار نظام را تضمین کردند و خانواده‌های آنان نیز با صبر و استقامتی که از خود به یادگار گذاشتند، برگ زرین دیگری بر تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی افزودند.

مدیرکل بنیاد شهيد و امور ايثارگران استان كرمانشاه افزود: شهادت افتخار بسیار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود چرا که در این معامله سودمند انسان‌های مخلص و با بصیرت، جان شیرین و هستی خود را با گشاده‌رویی در طبق اخلاص نهاده و تقدیم معبود خویش می‌کنند.

در پایان این دیدار نیز از خانواده شهید گران‌قدر «علی‌اکبر قربانی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها