شاخه نظامی جهاد اسلامی، رژیم صهیونیستی را بشدت تهدید کرد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اقدام بلدوزر اسرائیلی علیه پیکر شهید فلسطینی گفت، دشمن اسرائیلی باید تاوان جنایت امروزش را بدهد.
کد خبر: ۳۸۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 23February 2020

شاخه نظامی جهاد اسلامی، رژیم صهیونیستی را بشدت تهدید کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس»‌ شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در پی اهانت نظامیان رژیم صهیونیست به پیکر شهید فلسطینی، این رژیم را بشدت تهدید کرد.

ابوحمزه، امروز آیه چهاردهم سوره توبه را توییت کرد و گفت، «یورش ادوات نظامی دشمن صهیونیست و حمله وحشیانه به یکی از مجاهدان در داخل نوار غزه تجاوزی آشکار است و دشمن باید تاوان آن را بپذیرد.»

اقدام ابوحمزه در انتشار آیه چهاردهم سوریه توبه را «دعوت به آمادگی برای نبرد» توصیف کرد.

نظامیان صهیونیست صبح امروز یکشنبه به شماری از جوانان در شرق شهرک «الفراحین» واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه امروز شلیک کردند و یک جوان به شهادت رسید.

در ویدئویی که از تلاش صهیونیست‌ها برای انتقال پیکر شهید منتشر شده، دیده می‌شود که نظامیان صهیونیستی پیکر او را با بلدوزر مورد اهانت قرار می‌دهند و با آویزان کردنش از بیل مکانیکی، او را منتقل می‌کنند. این اقدام سبب خشم گروه‌های فلسطینی شده است.

جنبش جهاد اسلامی امروز (یکشنبه)، با اشاره به این واقعه ضمن «وحشیانه» خواندن آن تاکید کرد که به رژیم صهیونیستی این اجازه را نخواهد داد رفتارش با دیگر کشورهای عربی را با آنها نیز تکرار کند.

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) نیز به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد؛ به گزارش روزنامه «القدس»، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس در این خصوص گفت: اقدام عمدی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یک جوان فلسطینی و شکنجه جسد او در مقابل دیدگان همه، جنایت فجیعی است که [امرزو] به لیست سیاه جنایت‌های این رژیم افزوده شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار