آیت‌الله نوری همدانی:

مسئولان در برابر صف آرایی دشمن هوشیار باشند

یکی از مراجع تقلید با صدور پیامی از حضور ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقدیر کرد و گفت: هیچگاه دشمنان اینگونه در مقابل ما صف آرایی نکرده بودند، لذا مسؤولان نسبت به این مطلب هوشیاری داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ - 23February 2020

آیت الله نوری همدانی: مسئولان در برابر صف آرایی دشمن هوشیار باشندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله نوری همدانی با صدور پیامی از حضور ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تقدیر کرد

در پیام آیت‌الله نوری همدانی آمده است: با استعانت از ذات اقدس حق و توجهات خاصه مولایمان حضرت بقیة الاعظم امام عصر عجل الله تعالی، مردم شریف و متدین و ولایتمدار ایران بار دیگر از امتحان دیگری سربلند بیرون آمده و دشمنان خود را ناامید کردند.

در این پیام خاطرنشان شده است: مردم ما نشان دادند با توجه به همه مشکلات خصوصاً معیشت و اقتصاد، پایبند نسبت به اصل نظام هستند و تبلیغات شبانه روزی معاندان و دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی اثر نداشته است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: همانطور که در سخنان قبل از انتخابات عرض شد هیچگاه دشمنان ملت ایران اینگونه در مقابل ما صف آرایی نکرده بودند، لذا بر همگان به ویژه مسؤولان لازم است نسبت به این مطلب هوشیاری داشته باشند.

در پایان پیام این مرجع تقلید آمده است: اینجانب ضمن تشکر از آحاد ملت شریف ایران بخاطر حضور در انتخابات از منتخبین مردم می‌خواهم تعهد، تدین، ولایت مداری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی و خصوصاً خدمت به این مردم وفادار را سرلوحه کار خود قرار داده و از هیچ خدمتی کوتاهی نکنند و در اولین فرصت برای حل مشکلات خصوصاً معیشت و اشتغال تدابیر لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار