معاون آماد و پشتیبانی نزاجا:

تحرک و کارآمدی یگان‌های نزاجا افزایش یافته است

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش گفت: برنامه‌های مختلفی در حوزه تحرک در نیروی زمینی انجام شده است و امروز شاهد تحرک و کارآمدی مطلوبی در بین یگان‌ها هستیم.
کد خبر: ۳۸۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 24February 2020

تحرک و کار آمدی یگان‌های نیروی زمینی ارتش افزایش یافته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «حسن علیپور» معاون آماد و پشتیبانی نزاجا در سومین همایش ارتقای تحرک در نیروی زمینی ارتش که با حضور کارکنان نمونه در حوزه آماد و پشتیبانی در مرکز آموزش پشتیبانی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: تحرک و کارآمدی یگان‌های نیروی زمینی ارتش به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب امیر فرماندهی نیروی زمینی ارتش، ارتقای تحرک و کارآمدی را مطالبه فرمودند، نیروی زمینی ارتش نیز در طرح‌های «لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز»، اولین طرح را به ارتقای تحرک اختصاص داد و در این حوزه برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش در حد قابل ملاحظه‌ای متحرک شده‌اند.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش افزود: یگان‌های این نیرو به چابکی بالایی دست یافته‌اند و هم‌اکنون در حوزه‌های تعمیر و نگهداری، بازسازی، قطعه‌سازی و... به جایگاه بسیار خوبی دست یافته‌ایم.

امیر علیپور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمام نیازمندی‌های تجهیزاتی خود را در «مرکز تولید و بهینه‌سازی شهید زرهرن» و «صنایع یا علی (ع)» و با همکاری صنایع دفاعی کشور تهیه، تولید و در چرخه دفاعی به‌کارگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها