مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

10 عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس در همدان ضبط شده است

مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: 10 عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس در استان همدان ضبط شده است.
کد خبر: ۳۸۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 25February 2020

«محمد برخوردار» مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، اظهار داشت: به لطف خدا و با همکاری و مساعدت چند اداره در همدان توانستیم 10 عنوان از کتب دفاع مقدسی را به کتاب صوتی تبدیل کنیم.

برخوردار افزود: در حال حاضر دو عنوان کتاب صوتی دیگر در حال ضبط است که مربوط به شهدای ورزشکار مدافع حرم است.

وی عنوان کرد: پیش از این کتب بابای 9 سالگی، خواب‌هایی از بهشت، صبر زرد، فریادهایی از سکوت، عشق بازی امواج، معلم مدرسه عشق، ساعت 16 به وقت حلب، قصه من و بابام، زنی از تبار الوند و فانوس حرم به کتاب گویا تبدیل شده‌اند.

مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تصریح کرد: پروژه کتب صوتی دفاع مقدس در همدان با مشارکت و همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره‌کل ورزش و جوانان، اداره‌کل بهزیستی، صدا و سیمای مرکز همدان، نشر فاتحان، انتشارات حماسه ماندگار، حفظ آثار دفاع مقدس سپاه پاسداران و سازمان بسیج وزرشکاران استان همدان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار