ایران اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و دمشق را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و هدف قرار دادن مردم و مراکز مقاومت در غزه و دمشق را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۳۸۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ - 25February 2020

ایران اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به غزه و دمشق را محکوم کردبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‎پرس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و هدف قرار دادن مردم و مراکز مقاومت در غزه و دمشق را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اقدام غیر انسانی نظامیان صهیونیست در اهانت به پیکر شهید مسلمان فلسطینی، این اقدام وحشیانه و غیر انسانی صهیونیست‌ها را نشانه خوی گرگ صفتانه اشغالگران فلسطین و پایبند نبودن آن‌ها به حداقل اصول انسانی و اخلاقی در رفتار با مردم بی دفاع فلسطین دانست و بر ضرورت محکومیت آن و تعقیب و مجازات اشغالگران قدس در دادگاه‌های بین المللی به عنوان جنایتکاران جنگی تاکید کرد.

موسوی ضمن تجلیل از مبارزات مشروع و مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین، مقاومت و وحدت ملی را تنها گزینه‌های مردم فلسطین در مبارزه با غاصبان فلسطین توصیف کرد و از انفعال و بی تحرکی مجامع بین المللی در قبال جنایت‌های مکرر رژیم اسرائیل در فلسطین اشغالی و نقض حاکمیت و حمله به کشور‌های همسایه اظهار تاسف کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار